2016年9月21日星期三

蒜頭豆豉南瓜蒸排骨 ( 21-SEP-2016 )

真係好奇怪囉   相機無咗呢兩日嘅晚餐相   好在手機有影咋 


( 21-SEP-2016  WED )

感恩尋晚都瞓得唔錯   不過就唔想起身番工住   想繼續再瞓   哈哈 ~

早餐食芝腿治   溶咗嘅芝士真係好味道   所以今朝一路食一路都幾開心呢   之後 8 卦又嚟埋   一齊傾下偈又要番工 lu ~


菇場忙下停下   好快又到 Lunch Time ~

一早諗定 Lunch 要食燒賣粉果   咁行多陣   再幫里奧大人買麵包就買嘢番菇場食喇 ~


仍然忙下停下   仲諗住呢排可以 Hea 過添   真係諗都唔好諗喇   哈哈 ~
   
放工即走   去 Taste 行陣就番屋企喇 ~

煲埋麥茶比里奧大人   之後開機洗衫就抖下   里奧大人 7 點放工   我都即煮嘢喇 ~

尋晚食唔哂 d 豆豉鯪魚   又剩番半斤油麥菜   咁又再食多次豆豉鯪魚油麥菜   咁啲湯又飲剩一半   今晚又飲埋去   其實真係唔想煮多個餸   但無理由食番同一樣嘢   好悶咁   哈哈 ~

是日懶餐 - 蒜頭豆豉南瓜蒸排骨 

蒜頭豆豉南瓜蒸排骨 - 試咗啲南瓜   估唔到又好味喎   不過最慘係食剩一大半   我要帶 Lunch Box   其實我今晚都無食呢個餸   就咁食隔夜嘢都夠哂飽 ~

搞掂哂就沖涼喇   里奧大人就去徑步 ~
   
睇下陣電視又 Whatsapp 傾偈   好快又 11 點   要瞓喇 ~

2 則留言:

  1. 兩大笠..係啦!話時話~依家我地都仲細食左
    晚餐餸菜都要比以前煮少左~唔想剩唔想食隔夜囉
    連食2日豆豉鯪魚..正呀! 前一晚食左炒油麥菜
    依餐我應該轉炒蛋~油麥淨灼食~不過個排骨真係好多
    依餐真係會食唔晒

    回覆刪除
    回覆
    1. 又唔着三笠 真係choi 拿拿聲笠番件衫啦 唔該~~~~
      其實我覺得細食咗仲好 慳番唔少錢 哈哈~
      我都唔鍾意留番變咗隔夜餸呀 好悶咁~
      炒蛋+油麥菜都唔錯丫 清清地
      我成日都灼菜嘅 蘸甜豉油+生抽都好好味呢~
      以前買十蚊排骨架咋 依家唔敢啦 所以多數買十五蚊囉~
      呢餐食得哂就應該係生積咯 嘩哈哈哈哈哈~~~~

      刪除