2016年9月9日星期五

吉豚屋吉列豬扒專門店 @ 九龍灣 ( 9-SEP-2016 )

吉列豬柳泡菜湯烏冬鍋


( 9-SEP-2016  FRI )

今日係結婚週年   尋晚有禮物收   所以今朝實記得講週年快樂   哈哈 ~

又唔係咁餓噃   所以食奶醬多算喇 ~


菇場唔太忙   不過都係做下停下咁 ~

Lunch Time 仲落雨   但唔理喇   照落街   因為勁想食燒賣粉果呀 ~


諗住今晚煮飯   點知里奧大人 4 點幾打黎話不如唔好煮啦   咁好啦   突然間又想出去食   之後佢都喺度笑   之前講到點都要煮   依家無啦啦又話想出去食   哈哈 ~

放工去 Taste 行陣   之後番屋企喇   無啦啦勁餓呀   又唔想食薯片   食咗條紫菜卷頂住先 ~
   
里奧大人 6 點 45 分放工   咁佢去到九龍塘   我就差唔多落樓   因為星期五度度都好多人囉 ~

好喇   7 點 35 分都未見里奧大人   餓鬼到我呢   咁即打比佢啦   無理由咁耐嘛   比平時遲成 15 分鐘呀   原來佢喺九龍灣見到大眼妹兩公婆   所以一齊傾偈   好在我打比佢咋   唔係唔知傾幾耐   之後佢叫我叫嘢食先囉   我真係叫嘢食先呀   真係好鬼餓呀   有啲暈暈哋 ~

食完就番上屋企喇   沖埋涼就睇電視   差唔多 12 點先瞓 ~ 


今日里奧大人同阿喂交收   估唔到我又有嘢收   哈哈   多謝阿 mi


4 則留言:

  1. 餓笠..再祝你同小奧週年快樂呀!
    日日甜蜜溫馨~小奧更加更加愛鍚你
    攪咩依排你成日都叫餓咁既? 但食又唔係多
    你唔好客氣啦~大家交流試下唔同食物
    d軟糖我食晒啦~要停一排先想再食..哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 眼花花 睇咗妳打"執笠" 哈哈~
      多謝笠笠祝福呀 33
      我知點解咁喇 可能菇場太忙 所以放工就特別餓 放鬆咗嘛~
      呀喂搞笑呀 同奧交收 之後講話 "佢地兩個好鍾意交黎交去"
      所以我都幾鍾意佢地交收 有人幫我拎嘢比妳 哈哈~
      妳呢排好勁就真啦 買嘅零食咁快食完嘅?!
      我包二寶酸糖仲未開呀 妳呢兩包仲喺零食柜
      不過我得一個人食 係會耐d嘅~~

      刪除
    2. 原來阿喂咁講~個衰佬..梗係唔想幫我拎野比你啦
      鬼叫佢成日叫小奧買野,唔比d野佢做..唔得架
      便宜左佢成日麻煩小奧~不過又麻煩小奧幫我拎(好矛盾..哈哈哈)

      刪除
    3. 五指毛笠早啦 咁早見到我 係咪好開心呀妳?!
      唔係呀 上次我比兩包薯片妳嘅
      小奧比呀喂時 佢話唔要呀
      咁呀奧即刻話係我老婆比妳老婆架 咁呀喂先肯要咋
      之後話我地兩個女人好鍾意交黎交去 我覺得佢咁講好搞笑 哈哈~
      佢地自行交收 又可以幫我地交收埋 其實都幾好架 ~
      但大件嘢就唔方便自行交收 不過咁又好喎 我地又可以見面食飯 哈哈~

      刪除