2016年9月26日星期一

煎蝦卷 + 擔擔麵醬炒銀針粉 + 菜心苗 ( 26-SEP-2016 )





( 26-SEP-2016  MON )

尋晚半夜咗 2 次身去廁所   下次都係 4 點前好飲湯   次次太夜飲都瞓得唔好   得不償失   哈哈 ~

有啲餓呀   早餐要食芝腿治 ~


菇場仍然超級忙呀   完全係無停過手 ~

Lunch Time 出去行一陣   買埋燒賣粉果就番菇場喇 ~

仍然超級忙   放工都未做完   咁留番聽日先做 lu ~

放工即番屋企   浸埋菜就拖地   其實成個人都散哂咁   不過都想拖地囉   之後再熨 2 機衫   里奧大人 7 點放工   我都預備煮飯喇 ~

是日懶餐 - 煎蝦卷 + 擔擔麵醬炒銀針粉 + 菜心

煎蝦卷 - 尋日買定架喇   今日點都清埋去   依家無啦啦好鍾意用 5 層鑊煮嘢   好似好夠鑊氣咁   其實呢隻 5 層鑊比我打入冷宮好耐   因為覺得佢好鬼重   之後買咗隻美亞鑊代替佢   上次執嘢   都係覺得用番 5 層鑊好啲   無理由咁貴買隻鑊番嚟擺家嘛   寧願用到佢又殘又舊呢   哈哈 ~          
擔擔麵醬炒銀針粉 - 落鑊先記得要加龍蝦丸   咁我可以做 Lunch Box 嘛   不過都未解凍   所以都唔加喇   留番聽晚食好過 ~

菜心苗 - $9/斤都抵   我其實鍾意食菜心苗   不過就懶   唔係咁想逐條拻花芯出嚟囉 ~

搞掂哂就諗住熨埋未熨嘅西褲裇衫   點知里奧大人自己熨   咁就好喇   我可以沖涼   呵呵 ~

呢排同里奧大人都有睇 "律政強人"   都幾好睇咁 ~

今晚都幾攰   11 點唔夠都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言