2016年10月19日星期三

麻辣串串香 @ 九龍灣 ( 19-OCT-2016 )

食腸粉   會灘開條腸粉   之後係咁掃哂啲豉油   咁先好味嘛   但就好花時間囉   


見到心型蘿蔔   其實我真係幾鍾意食呢個麻辣燙   因為有好多餸   無咁悶呢     


( 19-OCT-2016  WED )

今朝里奧大人上大陸   鬧鐘響完   我都即瞓番 lu   呢排好鬼攰 ~

落車先黎落大雨   所以買定雞尾包做午餐   早餐再食飽啲   真係好怕落雨出街呢 ~



菇場忙呀   多嘢做到唔知做咩好 ~

Lunch Time 食麵包   好在真係買定包   睇嚟今日都係落長命雨㗎喇 ~

仍然忙   希望忙埋聽日啦 ~

放工去 Taste 買嘢   之後番屋企 lu   今晚好攰   唔想煮飯 ~

熨埋 2 機衫   里奧大人 7 點半都到九龍塘   咁我都預備落樓喇 ~

佢同我差唔多時間到牛下   無諗過佢咁快呢 ~

食完番屋企  抖陣就沖涼   呢排攰到連涼都唔想即刻沖呀 ~

10 點 45 分即入房瞓   雖然天氣涼咗   但都有開冷氣   所以呢兩晚蓋張厚被   真係好瞓咗㗎   之前半夜成日凍醒   最慘我唔係可以即刻瞓番嘅人   我越係想快啲瞓   反而仲更加瞓唔到   真係瞓 10 個鐘都無用呢 ~

沒有留言:

發佈留言