2016年10月20日星期四

蜜糖焗雞扒 + 齋滷味 (外賣) + 西蘭花 + 粟米蛋花湯 ( 20-OCT-2016 )








( 20-OCT-2016  THU )

今朝無落雨   仲風平浪靜   睇嚟呢隻 "海馬" 應該聽日會殺到埋嚟㗎喇 ~

好餓呀   食芝腿治   本來想食甜嘢   但奶醬多一定唔夠飽呢 ~


菇場唔太忙   可以抖抖 ~

無啦啦又餓   所以 Lunch Time 一到就飛去買車仔麵喇 ~

份量真係好多    所以次次都索哂啲湯     


如果唔夾開啲餸   根本食唔到啲米粉呢   


次次食完都十級飽   如果可以落街行下就好 lu ~

好嘢   可以 Hea 等放工 ~

聽日打風   咁去街市買定啲菜啦   阿 mi 話中午去到街市已經無菜買   我哋覺得好誇張   點知真係一條菜都無得買呀   直頭係收檔添呀   其實本身買菜嘅檔口   都只係得蕃茄呢啲   咁仲要貴過平時添   我就一定唔會買囉   最唔鍾意啲人坐地起價   況且又可以買罐頭粟米同急凍雜豆   真係唔雖然一定要食新鮮菜囉 ~

有個生果檔主話 12 點都已經賣哂啲菜   話啲師奶好勁   一聽見話打得成就湧去買菜呀 ~

諗住買白蘿蔔同排骨   白蘿蔔都貴哂   梗唔買啦   最後只係買咗 1 斤油麵同 1 份鴨梨   咁之後再去 Taste 行下   買埋齋滷味就番屋企喇 ~

里奧大人差唔多 7 點放工   咁我都預備煮嘢 lu ~

是日懶餐 - 蜜糖焗雞扒 + 齋滷味 (外賣) + 西蘭花 + 粟米蛋花湯

蜜糖焗雞扒 - 前晚解凍   但唔想煮   所以今晚一定要煮呢~

齋滷味 (外賣) - 驚唔夠餸   所以買喇 ~ 

西蘭花 - 好在之前剩番個西蘭花   咁今晚可以有菜食   哈哈 ~ 

粟米蛋花湯 - 我覺得唔夠菜   所以開罐粟米湯   里奧大人話太多   我話我預咗自己飲大半碗   佢就食丁麵   佢以為我做咩唔食麵   我話 Lunch 個車仔麵份量好多   我夜晚唔想再食粉麵飯呢啲呀 ~        

搞掂哂就沖涼   之後又睇電視   11 點幾都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言