2016年10月3日星期一

豉汁蒸黃立鯧 + 冬菇淡菜節瓜湯 ( 3-OCT-2016 )




( 3-OCT-2016  MON )

呢幾晚徑步   真係覺得好瞓啲咁喎   感恩感恩 ~

今朝里奧大人 9 點喺公司見客   所以佢早 15 分鐘起身   嘆埋個早餐先番工   我就 7 點 40 分起身   其實我一個人就好快搞掂   但今朝勁 Hea   居然差唔多 8 點先出門口   哈哈 ~

食早餐嘆報紙   之後 8 卦又嚟埋   雖然佢成日食麵餐   但其實 10 分鐘唔駛佢都食完飲完   基本上好少會遲到 ~


菇場超勁忙呀   今日又星期一   所以有啲攰 ~

Lunch Time 去買 BB 衫比加拿大堂妹   咁星期六就可以比叔叔比佢喇   買完都已經 1 點   咁即買嘢食番菇場喇 ~



一件 BB 裙仔要 $270   我覺得好鬼貴啦   好在有折咋   我冬天褸都係 3 百唔駛   仲可以着十年添   家姐仲叫我買多幾件添   因為佢估係 $80 一件囉


一蚊買個盒   當堂靚好多   哈哈


仍然忙呀忙   有啲虛脫嘅感覺 ~

放工去街市買餸   之後即番屋企 lu ~

預備好晚餐就抖陣   里奧大人 7 點放工   今晚蒸魚同淥米粉   所以叫里奧大人去到九龍塘打比我   咁我就唔駛下下計住時間喇   呵呵 ~

是日懶餐 - 豉汁蒸黃立鯧 + 冬菇淡菜節瓜湯  

豉汁蒸黃立鯧 - 想整好耐喇   所以今晚一定要整   呢條魚 $30   比我想像中平   因為我諗住起碼要 $50   蒜蓉豆豉陳皮生抽撈埋一堆   個汁好味呀   其實我懶開鑊炒   唔係仲更加香呢   里奧大人同冰姑一見到條魚   就第一句問 : 妳唔驚咩 ?!   哈哈   其實我見個魚頭咁細個都 OK 嘅   大魚頭就真係一世唔會整囉   今晚我都有食條魚   所以應該唔驚佢呢   哈哈 ~

冬菇淡菜節瓜湯 - 唔想食菜   咁就整個瓜粒湯啦 ~

搞掂哂就沖涼   今晚大家都好攰   所以唔徑步 lu ~

個雪櫃間唔中會漏水出嚟   但其實對門係關實㗎喎   但關門嘅時候又好似有嘢頂住咁   里奧大人終於忍唔住   開個冰格出嚟睇   點知有一大嚿冰呀   之後我用熱水布抹下佢   里奧大人就用螺絲批批佢   所以好快搞掂   依家關門好暢順喇   呵呵 ~




今晚 11 點唔夠就瞓喇   其實都幾鍾意咁早瞓   可能前排瞓得勁唔好   依家要補番哂瞓唔好嘅時間   哈哈 ~  

2 則留言:

  1. 八笠..依件bb衫真係貴~小朋友太快大呢
    好快又唔岩著~不過細細件係好得意囉
    年尾菇場勁忙~今件花紅應該有得分了卦(哈哈)
    嘩! 超勁誇張! 舊冰係冰箱點可能咁大
    係咪太多儲備塞住呀? 快手d清緊d野食先啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 三笠墨妳好~~~~
      我覺得呢件BB衫真係貴呀 咁鬼小布都咁貴 唔得咁啦~
      我已經買1歲SIZE架喇 但其實佢只係4個月人仔 哈哈~
      妳唔好再講分紅呢d傷心事呀下 唔彩妳架~~
      我都唔知點解咁大嚿冰囉 依家已經清咗好多食物啦~~~~

      刪除