2016年10月30日星期日

土司工房 @ 九龍灣 ( 30-OCT-2016 )

娘惹麵線套餐 - 材料得 2 隻蝦毛 + 半隻蛋同豆腐乾   個汁係越食越甜   食到一半已經想反胃   不過點都要食埋去啦   唉


五香肉丁蛋公仔麵套餐 - 里奧大人話無胃口   所以食個呢個餐喎   


唯一抵讚係杯熱檸水好夠熱   


( 30-OCT-2016  SUN )

今朝 8 點電話響   里奧大人出去傾啦   其實我都醒醒咃   因為諗住陪里奧大人食早餐嘛 ~

佢話改早咗半個鐘   所以唔同我食喇   話太早   瞓下好過   咁同里奧大人傾陣偈   睇佢哋一陣點搞 ~

佢 8 點 45 分出門口   咁我都番入房瞓喇 ~

之後佢講番   話佢最早到   佢哋遲哂到   所以即話鬼佢哋   等佢同唔到老婆食早餐   哈哈   其實最憎啲人係咁   話早就早啦   點知根本係原定時間   嘥鬼氣 ~

唉   個人其實係攰嘅   但又好似瞓唔到咁   咁攣嚟攣去啦   再睇下個鐘原來都 9 點 20 分   我比多 10 分鐘自己   如果瞓唔到就起身喇 ~

好在又瞓到   一醒已經 10 點 40 分   咁家姐同媽咪工人會去媽咪屋企   咁我都去 lu   所以沖埋涼就去 Taste 買零食餅乾   再去美心買蛋糕比工人   之後去食早餐喇 ~


食完去媽咪屋企   工人見到我即喊喇   之後我捉佢隻手   佢將我隻手放喺佢塊臉度   感覺佢真係好掛住我咁   真係好有親人嘅感覺   但其實我都好掛住佢   只不過我成日唔得閒囉   同埋我番完教會佢已經走人   難得今日我一個人   即去見見面 lu ~

我覺得好似幼稚園抽獎咁呀   哈哈


家姐差唔多 12 點嚟到   傾到 1 點半就各自歸家喇   媽咪工人就去家姐屋企   因為家姐特登焗咗啲麵包比工人食呢   真係對我都無咁好呀   哈哈 ~

我就去埋街市買菜   再去 Taste 買豬扒同排骨   之後再買杯百香 QQ 就番屋企喇   好攰咁 ~

差唔多 3 點幾食個砵仔糕   好味道呀   煙煙韌韌最鍾意   最勁係由頭食到尾都有豆   哈哈   咁我又問家姐味道如何啦   估唔到佢語音比我話好煙韌又多豆   啲豆又好 Juicy   咁就好喇   我成段嘢 Send 比阿 mi   無花無假   哈哈 ~



第一次見底部都咁多豆   哈哈   所以真係食一個已經好夠飽   


好記得有次阿 mi 整曲奇餅比我食   我又比幾塊家姐   佢鍾意到不得了   話好好食呀   之後話 : 阿妹點解妳啲曲奇餅唔係咁嘅 ?!   當堂傷透了我的心   哈哈 ~

睇睇下電視   原來已經瞓咗 1 個鐘呀   之後熨 2 機衫   都 5 點幾 lu   里奧大人啱番到屋企 ~

搞掂哂爛灘子   見到佢都攰   陰公 ~

抖到 7 點幾就去食嘢   咁我出去按 Lift   聽到里奧大人關木門   之後再關鐵閘就行出嚟   我話做咩唔鎖門   之後佢話無鎖匙   大鑊啦咁   居然大家都無拎鎖匙   邪再於我無帶銀包   否則我一定會銀包 + 鎖匙包一齊放入袋囉   咁唯有即問家姐喺邊啦   因為佢有我屋企鎖匙嘛   好在佢喺屋企等食飯咋   咁可以即刻揸車拎比我囉 ~

去到土司工房   咁里奧大人去拎 Menu   我就搵位坐啦   土司工房有樣好   永遠實有位   咁我坐 4 人位   但見個袋仔放喺枱與枱之間   隔離張枱又布人坐   我以為係佢   將個袋仔條帶 Fing 番去佢嗰邊   但見咁啱有個男人去 Cashier 比錢   我驚個位係佢   所以我即起身   之後原來佢唔係坐我呢個位   咁我照坐番入去   一嘢 Fing 開個袋仔去隔離枱   我知個女仔望住我   但我無理佢   都黐根   點會將自己個袋咁放㗎   不知所謂 ~

番到屋企   里奧大人即沖涼   仲諗住佢瞓   點知原來上網睇劇   哈哈 ~

我沖埋涼就休息喇   睇多陣電視   10 點半都一齊瞓喇 ~

4 則留言:

  1. 記得著三衫..YOHO! 午安好啦
    依日小奧去足全日~真係勁辛苦啦
    我都係咁話呀~約左人幾點就幾點ma
    唔明d人好似老馮慣遲到咁~真係火都黎埋浪費時間

    回覆刪除
    回覆
    1. (2)笠..媽咪工人真係好掛住你地囉
      講真..真係好難得有咁既感情~不過雙向既
      你地對佢唔好~佢都唔會咁呢!所以真係要珍惜
      呀..今朝都整左砵仔糕比外國表弟(迪迪)
      上星期五返娘家~見佢買黎食~我先知佢like
      但佢話唔好意思叫我整喎~真係傻豬黎既..哈哈
      好開心你地都鐘意食呀~出面無咁多豆..自己整加料滿足d呢

      刪除
    2. (2)笠~我成日覺得佢一人來香港
      再遇到衰僱主 佢人生係好慘 所以我一定對佢好囉
      同埋佢都有付出家嘛 唔係淨係白拎人工呢~
      迪迪表弟真係鍾意食砵仔糕先買啦 佢依家慘喇
      食完妳整嘅之後 佢應該唔會想食出面果d囉~~~~~
      我同家姐都多謝妳呀 段錄音係佢自己講架 我都唔知佢會咁講
      所以佢真係好鍾意食呢 同埋佢知係妳整就更開心啦
      妳喺佢心目中煮嘢好勁架 佢好崇拜妳架 哈~~

      刪除
  2. 四出鬼沒笠 仍然係我呀 呵呵~
    呢日小奧真係好攰呀 聲都沙埋添呀 慘~

    我都好憎d人成日老馮例遲 不知所謂
    得妳d時間係時間嗎?! 上機又唔見妳遲?!
    如果妳上機都遲 我以後每次魏等妳5個鐘都得~~~~

    回覆刪除