2016年10月18日星期二

金姆指米線 @ 九龍灣 ( 18-OCT-2016 )

鎮江豬軟骨飯 - 上次食米線加件豬軟骨覺得好入味   所以講過話下次要黎食豬軟骨飯   不過今次係最後一次啦   唔好食嘅   唔酸唔甜無味囉


咖哩牛腩飯 - 里奧大人早餐唔食沙爹牛麵   打邊爐又話唔食牛肉   但佢又會食咖哩牛腩   哈哈


( 18-OCT-2016  TUE )

今朝大風又大雨   要出動水靴喇 ~

早餐食餐蛋治   咁應該可以頂到 2 點幾   哈哈 ~


菇場勁忙呀   要開行 Turbo 做先得   不過仍然係做唔哂 ~

今日送叔叔機   所以一夠鐘就飛去搭 A22   等咗 25 分鐘車   大風到呢   企喺巴士站都反咗幾次遮   大脾濕哂    好在今日着褲   唔係凍死 ~

2 點到機場   一去到就見到叔叔磅行李   咁就好喇   唔駛等來等去 ~

去到 Counter 搞掂哂就去翠華   同上年一樣   哈哈 ~

里奧大人去完博覽會拎資料   差唔多 2 點半都黎到翠華 lu ~


叔叔佢哋 Share 食呢啲


香港名物   上年無得食   所以今年一定要叫來食呢   


呢個又係上年無得食呀   哈哈   睇個樣都好味道   


至潮魚蛋片頭河 ($45) - 加醋加辣椒油先好味   估唔到翠華辣椒油好香好辣   有驚喜   哈哈  


沙爹肥牛撈麵配珍珠雲吞 ($45) - 沙爹汁好味呀 


今次 Uncle Yiu 同 Uncle Cheong 送叔叔機   佢哋好細過已經識   佢哋仲識我爸爸   仲記得我住邊   反而我都唔記得自己住邊 lu ~

之後嬸嬸嘅表妹都嚟送機   每次叔叔嬸嬸番香港   佢都一定同埋我哋一齊食飯㗎   所以感覺好似親人咁 ~

佢坐咗一陣就走   趕住同個女睇醫生   仲話已經埋咗單   佢真係好有心喎 ~

叔叔 4 點幾 Check-in   我當然又忍唔住喊啦   嬸嬸又係眼濕濕   叔叔就無喊   但佢嘅眼神係好唔捨得   叔叔叫 Uncle Cheong 唔好再飲咁多酒   要飲就等埋佢番嚟再一齊飲   之後 Uncle 都忍唔住喊呀   連男人都喊   個場面仲令我喊得勁呢 ~

咁我同里奧大人就喺機場行一陣先走   之後坐 A22 番九龍灣    去到高速無啦啦死火   其實我瞓着咗㗎   不過突然聽到好嘈   又聽到話呢度死火就 PK 喇   咁我先醒咗   之後後面個女人煩到嘔   坐咁耐就話咁耐   話架車好慢   你睇隔離駕巴士行得幾快    無耐就話架車好   架貨車行得快過佢   其實架巴士都作死   實行得慢啦 ~

去到佐敦勁塞   呢下到我叫救命   因為都坐咗 1 個鐘頭 15 分鐘   條腰開始痛喇 ~

坐呢程 A22   足足坐咗 1 個鐘頭 35 分鐘   耐過由香港去台北   哈哈 ~

去金姆指食嘢   因為趕住去買早餐比里奧大人   如果唔係會去牛下囉 ~

番到屋企即沖涼休息   11 點唔夠都瞓喇  ~

沒有留言:

發佈留言