2016年10月22日星期六

紅蟻泰國菜館 @ 牛頭角 ( 22-OCT-2016 )

菜苗炒咸豬肉 ($58) - 最鍾意食呢個餸


泰式炸蝦餅 (8 件) ($58) - 今次無咁彈牙噃  


香辣肉碎炒河 (雞) ($52) - 好大陣香草味     


木瓜沙律 (蝦米) ($42) - 最衰我啦   無啦啦好想食   食到一半已經好飽   不過點都要食哂去囉   真係唔想嘥嘢   


象啤 (大) ($25)- 我飲咗半杯   個胃都有啲脹   之後里奧大人話倒出嚟係無泡   唔怪得啦


青檸樂 ($20) - 好飽呀   所以最後都要叫杯酸嘢   咬哂啲青檸都唔覺消滯   其實飲咗半杯已經唔想飲   但廿蚊杯呀   點都要飲哂呢  


( 22-OCT-2016 SAT )

今朝 7 點 45 分起身   勁想食菠蘿油呀   不過仍都會係最後一次   因為呢間茶記好鬼污糟   好多一隻隻嘢黐住喺櫈同牆呀 ~


菇場居然忙   不過真係無 Mood 做囉   做下停下咁   星期一先全力以赴   哈哈 ~

放工即走  里奧大人去姑奶屋企整嘢   咁我就去街市買煲湯料   再去 Taste 買豬展   今次買咗 $40   我同阿姐話一定要過 $38   因為我要用張 9 折 Coupon   之後阿姐話買滿 $40 又多 $5 豬展送比妳   再用埋張 Coupon 就即係折上折   其實佢講完   我都唔知佢講咩   最緊要可以用到張 9 折 Coupon 就得喇   哈哈 ~  

差唔多 3 點先食下午茶   用埋張 $50 德福 Cash Coupon   咁又清咗一樣嘢 ~


N 年無食公司三文治喇   呢個真係兒時回憶嚟嚟㗎   講真   呢個 Set 要 $39   我覺得好貴囉   唔係有 Coupon   我唔食㗎   哈哈


食公治好煩   食食下啲料實會跌哂出嚟


豉椒排骨炒麵   喺美心食下午茶   差唔多 80% 係食公治同呢個炒麵


食完行陣就番屋企   勁眼瞓呀   4 點半瞓到 5 點半   爽哂 ~

勁想食泰菜   所以去紅蟻喇 ~   

今餐飽到好辛苦   番到屋企都唔願郁   里奧大人抖陣就去徑步   我就熨衫算喇 ~

沖埋涼就休息喇   聽朝早起身   不過都成 12 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言