2016年10月5日星期三

銀咖哩 @ 九龍灣 ( 5-OCT-2016 )

呢個富士山份量   4 個人食就差唔多


已經叫少飯   但我哋覺得完全無少到囉   最後都食唔哂啲飯   唉 


( 5-OCT-2016  WED )

無咩胃口   咁食熱狗啦   千島醬酸酸咪咪夠醒胃   以前我整沙律係用千島醬㗎   之後都係覺得用沙律醬夾啲咁 ~


菇場忙下停下   唔錯啦   不過忙都好   即係有生意嘛   哈哈 ~

心情唔好呀   所以 Lunch 又食酸辣米線   不過今次真係受心情影響   唔覺得好味呀 ~ 


又忙到放工   不過里奧大人 3 點喺葵興見客   5 點都已經番到屋企 lu   所以我放工都即走   一齊去旅行社問資料呢   問完再去食嘢   之後就番屋企喇 ~

午餐同晚餐實在太飽   所以決定今晚點都要徑步   點知番屋企嘅時候落好大粒雨   但就似過雲雨囉   希望快啲落哂去啦 ~

8 點終於無雨   見個地下又唔濕   所以拿拿聲出發喇   徑到差唔多 9 點先番屋企   爽呀 ~  
 

里奧大人話驚中途會落雨   所以堅持帶把縮骨遮   咁我同佢示意   我番屋企沖涼先   之後行行下   我 Feel 到有嘢隊埋嚟   嚇鬼死我啦   以為邊個隊條大根比我呀   原來係里奧大人   頭先講話走嘅時候幫佢拎遮   佢又話唔駛   一時一樣麻鬼煩


沖埋涼就休息喇   睇多陣電視   11 點都瞓 lu ~

2 則留言: