2016年10月16日星期日

住家飯 @ 家姐屋企 ( 16-OCT-2016 )

蒜蓉蒸九節蝦 - 家姐尋日托同事買㗎   不過肉質唔係咁爽囉   


薑蔥炒奄仔蟹 - 我無食蟹呀   只係食咗啲薑蔥    


蒸沙巴龍躉 - 姑姐話蒸 15 分鐘就啱啱熟   勁正呀   家姐工人整啲蔥花同豉油   整到好似喺酒樓食咁呀   下次再叫佢整比我食先   嘻嘻


白切雞 - 新鮮雞真係好食好多   我最鍾意食雞潤呢



薑蔥蓉整得好正   下次要睇住佢點整   咁我就可以想食就食   哈哈  


炒芥蘭 - 呢啲細細條嘅芥蘭好味呀   不過我好少見到街市有得買噃    


冬菇鵝掌翼燜花膠 - 好味道呀   入哂味   我同家姐講話個味道好似食過咁   但又講唔出   之後家姐話咪媽咪煮嘅味道囉   因為媽咪之前教佢點煮㗎   哈哈


之後再放生菜底   但呢碟份量太多   食唔哂呀     


木瓜雞腳豬骨湯 - 好味道


( 16-OCT-2016  SUN )

今朝 9 點起身   里奧大人覺得我好攰   以為我仲會繼續瞓添   不過其實如果佢醒咗   我都會醒呢 ~

食埋早餐就番屋企抖下   之後番主日學同崇拜 ~




諗住崇拜完畢行新都城   但里奧大人話好攰   咁我話番屋企瞓啦梗係   反正我行唔行都得   番到屋企佢即入房瞓    我就睇電視   不過睇睇下我都瞓着咗   哈哈 ~

起身都 2 點半   之後等到 3 點就叫醒里奧大人去食嘢喇   今晚姑姐姑丈同加拿大叔叔嬸嬸 4 點會去到家姐屋企   所以我都唔想咁遲入去呢 ~



食完就搭巴士去家姐屋企   去到 4 點幾   佢哋已經食緊生果添喇   開心開心 ~

我都買咗 1 磅炒栗子一齊食   好在去到都仲熱 ~

叔叔最鍾意大自然   同埋原來佢之前想去林村睇下 ~

咁家姐見到有人種菜   咁姐夫就帶叔叔嬸嬸周圍行下睇下   我哋就陪姑姐姑丈傾偈呢 ~

都唔知佢哋出咗去幾耐添   不過都應該有一個鐘   工人又已經開始蒸嘢   正想問佢哋喺邊   佢哋咁啱就番嚟 ~

6 點食飯   咁可以慢慢食慢慢傾 ~

姑姐成日話叔叔最擔心我哋兩姐妹   但今晚見到我哋   佢忍唔住好開心咁話   我真係唔駛再擔心妳哋喇   我估係覺得家姐生活都唔錯   同埋知道家姐實會照顧我   我睇住叔叔個樣真係好放鬆好開心咁講㗎   雖然我哋相隔咁遠   原來佢都會擔心我哋   我真係好感動呀 ~ 

最搞笑成日叫我去加拿大玩啦   我話去一去起碼要 2 星期呀   同埋真係要佢哋車我哋周圍去   咁真係要佢哋得閒   我哋先可以過去呢   依家佢哋又湊埋孫   真係分分鐘忙過我哋添呀   哈哈 ~

話時話   姑姐都算睇住我哋大   因為我記得放學會去姑姐屋企㗎   仲記得我地鍾意食煎釀三寶   同埋係姑姐教我織頸巾㗎   我印象中   姑姐姑丈無鬧過我   因為我個人比較小氣   鬧我實記得   哈哈   同埋我哋好鍾意去姑姐屋企㗎   地方夠大可以周圍走   同埋有表哥同我玩   我好記得成日同佢打機   哈哈 ~

差唔多走嘅時候   姑姐同我講話   有咩嘢記得要搵佢   講完嗰下   我勁想喊   所以我話知道之後   我都即走開 ~

話咁快又 9 點幾   咁家姐車佢哋去地鐵站   之後再番嚟車我哋番屋企   都知佢實會咁做   佢最驚我哋駛錢   哈哈 ~

番到屋企即沖涼   再睇埋 "律政強人" 大結局   11 點半做完   我都即瞓喇   好鬼攰呢 ~

2 則留言:

  1. 二鍋頭笠..工人煮野真係好正好有水準呀
    不過呢..想問? 依個工人係新架ma~why笠媽教過佢?
    係之前都幫你家姐打工嗎?
    姑姐姑丈真係好好~我果d真係....唉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 三鮮笠 家姐工人煮嘢好勁架 所以去佢屋企食住家菜就最正 哈~
      佢之前係家姐工人 但都有照顧過媽咪架 都有幫手煮飯呢~
      唔明就下次再解釋妳知丫 哈~
      姑姐姑丈對我地真係好好架 又好敬重媽咪 所以我好鍾意佢地~
      我覺得爸爸果邊比較重感情 媽咪果邊就實際行頭咁囉~

      刪除