2016年10月24日星期一

秋月居 @ 九龍灣 ( 24-OCT-2016 )

蟹捧壽司 / 螺肉軍艦 / 蟹子軍艦


碰秋月居沙律 


香蒜牛肉鐵板飯 


( 24-OCT-2016  MON )

尋晚半夜三更個喉嚨痛到呢   吞口水就勁痛   根本完全瞓唔着   里奧大人話我 "吖" 大個口瞓喎   之後我用佢金句話 "折墮啦"   徑步之後瞓得仲衰 ~

尋朝既里奧大人食芝蛋治   搞到我都好想食   哈哈 ~


菇場勁忙啦   喉嚨又痛   又勁眼瞓   真係比死更難受 ~

我最驚係發燒先兆咋   所以里奧大人叫我用念慈奄沖水飲   咁飲完之後又好啲   我又不斷食喉糖   個喉嚨真係無咁痛咁喎 ~

其實諗住 Lunch Time 瞓覺   不過又瞓唔到   咁去買嘢食啦   突然好想食燒賣粉果呀 ~

仍然忙呀   如果可以瞓陣再做就好喇 ~

里奧大人今日上深圳見客   咁佢搭直通巴番嚟   5 點幾已到九龍灣   咁我都唔煮喇   去秋月居食嘢   估唔到依家 6 點先開舖   叫里奧大人去牛下坐住等我來啦 ~

放工即走   Join 埋里奧大人就行下得寶啦   6 點即去食嘢 lu   因為我好餓呀 ~

食完番屋企   抖陣就沖熱熱水涼   當堂舒服哂 ~

差唔多 8 點幾   里奧大人諗住徑步   點知姑奶又約佢去滿記   佢話今晚把口未停過   哈哈 ~

9 點幾佢番到屋企   話要徑步喎   實在太飽喎 ~

呢排撞邪   瞓極唔夠咁   所以我 10 點 45 分即入房瞓喇   瞓得幾多得幾多   哈哈 ~
  

3 則留言:

  1. 秋月笠..早呀! 今日天陰又寒..個人都無乜振奮心咁
    依幾日都涼呀~大家要小心身體~好好保暖
    我都覺得開始有少少唔舒服..沖個熱熱水涼好正
    沖完成個人鬆晒咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 三甲不入笠 嘩哈哈哈哈哈~
      係咪想打我呀?! 打我丫~~~~~~~~~~
      最驚陰陰天 真係有錢喺地 都無動力去執啊~
      下星期又話得19度 妳着多件衫喇~
      沖熱水涼真係好鬼正 呢排心情又唔多好
      沖完真係鬆好多呢 呵呵~

      刪除
    2. 點會打你呀笠...鍚你都黎唔切啦! 哈哈哈哈..衰
      收到~大家都著多件衫好好保暖~等飲馬拉松茶聚

      刪除