2016年10月26日星期三

咖哩薯仔雜丸雞膇 ( 26-OCT-2016 )



下次唔買有芝麻嘅薄餅   我又心急呢   所以好鬼易燶  



( 26-OCT-2016  WED )

尋晚半夜醒咗   之後好耐先瞓得番   慘   咁今朝里奧大人上大陸   我都可以瞓到 7 點 45 分   可以瞓多 15 分鐘真係算好好㗎喇 ~

早餐食芝腿治   諗住食啦   點知家姐打嚟   話今次焗個麵包好好食   賣相又靚過之前喎   之後一路講一路笑   咁佢今朝焗完麵包   新鮮出爐好熱嘛   佢諗住番公司先切   但工人就話幫佢切啦   之後工人切切下突然好驚話做乜咁嘅 ?!   家姐又好驚咁問佢乜事 ?!   工人話點解咁硬切唔到嘅 ?!   原來家姐放埋塊搞麵粉嘅鐵片一切焗呀   哈哈   其實好在焗完要切啫   如果直接放麵包入口就大檸樂啦   又會咁唔小心都有嘅   下次佢焗比我食   我會 "練" 下有無硬物先食呢   哈哈 ~

佢又問我食乜早餐 ?!   我話芝腿治   佢好驚訝咁問我係咪無胃口 ?!   我話芝腿治喎   點會無胃口呀 ?!   佢話覺得食三文治係無胃口   因為見啲人早餐多數食麵餐喎 ~


菇場唔忙喇   可以抖下   呢排好攰   無咩 Mood 做嘢 ~

Lunch Time 出去食粥   菇場太凍喇   要食啲熱嘢暖暖身 ~


好嘢   仍然唔忙 ~

放工即走喇   番到屋企拎哂材料出嚟   見成包薯仔出哂芽   慘   又要落番 Taste 買包薯仔 ~

搞掂哂就熨 2 機衫   真係好攰囉   分開 2 次熨   咁里奧大人差唔多 8 點番到屋企   我都預備整熱啲嘢 lu ~   

是日懶餐 - 咖哩薯仔雜丸雞膇

咖哩薯仔雜丸雞膇 - 田師傅咖哩都唔錯   因為我太多料   咁啲水要過哂啲料嘛   加得太多水   試味覺得唔辣   要加多幾隻指天椒   咁就當堂唔同哂喇   咖哩要辣辣地先好食家嘛   哈哈   咁今晚煎埋 2 塊芝麻薄餅   難煎到呢   已經慢火慢慢咁煎㗎喇   下次就咁買油蔥餅算喇   唉 ~ 

洗埋碗都 9 點幾   即沖涼喇 ~

真係超級勁攰   同里奧大人 10 點半即入房瞓喇   哈哈 ~
 

2 則留言:

  1. 五花腩笠..早呀! 哈哈哈哈
    笠家姐好攪笑~乜咁大意架! 好在真係要切開咋
    如果唔係..直接咬就受傷啦~好恐怖!哈哈
    係街食到咁~肯定比人投訴到封舖都似..哈哈
    依排我都想煮咖哩喎~下星期要煮返餐食先
    之前比你果包呢~唔駛加太多水呀~濃濃地先好味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 三絲炒麵笠 仍然係我呀~~~~
      家姐超級論盡啦 如果直接咬落去真係大件事喇
      真係牙都崩埋架 哈哈~
      係街食到咁~肯定比人投訴到封舖都似<--笑死我
      講到好似佢死唔斷氣咁投到人地封舖為止 嘩哈哈哈哈~
      yeah 我記得妳話每次用2湯匙咖哩 所以我唔開妳包住囉
      費事開咗又擺好耐 妳知我就黎搬 想清用剩嘅多d 呵~


      刪除