2016年10月29日星期六

部隊鍋 @ 阿 MI 屋企 ( 29-OCT-2016 )

準備開餐


阿 mi 買咗 1 Pack 辛辣麵   食剩 4 包就比埋我   里奧大人發達喇   哈哈


旺菜


鬼馬墨魚滑 - 阿 mi 知我哋鍾意食   所以又整比我哋食呢   好記得之前問里奧大人食唔食鬼馬墨魚滑   佢好開心話: 好呀   我無諗過佢咁大反應   哈哈  


炸魚皮 - 又係阿喂特登買㗎   今次好快食哂   但唔知邊個食哂   呵呵


芒果西米露配小丸子 - 勁正呀   睇番都想食


我想試真露好耐啦   所以阿 mi 話買嚟飲   我睇韓劇啲人飲到好似飲水咁飲  但阿 mi 話酒精成份有 20% 好猛㗎   佢都飲到燒腸咁滯   比佢嚇一嚇   我都唔敢咁大啖飲   細細啖咁飲   所以我覺得無料到囉   之後佢成日話我好似雀仔飲水咁   衰啦   想我死咩   不過加咗青檸係易入口啲   阿 mi 果然夠細心


乳酪米酒 - 又係我話飲㗎   最緊要有阿 mi 喂包底   唔係就唔買嚟飲㗎   因為我真係飲 1 杯仔試下味道㗎咋   呢隻甜甜哋易入口呀   


好開心阿 mi 鍾意呢個紙巾盒   



( 29-OCT-2016  SAT )

今朝約咗家姐 8 點食早餐   不過我 7 點 20 分都起身喇 ~

我 7 點 45 分到咗茶餐廳   家姐 5 分鐘之後就到喇   好在我早啲去咋   哈哈 ~




食到 8 點 40 分   送埋家姐搭巴士   我都飛去搭車番工喇   感恩去到有車   番到菇場只係 9 點 07 分   遲咗少少 ~

菇場忙呀   搞到 11 點左右就搞掂   諗住 Hea 啦   老闆哋地又喺隔離房開門   成日都係咁   想蛇下都唔得   嗚嗚 ~

1 點即走   去鑽石山地鐵車廂 Join 里奧大人一齊去荃灣   里奧大人次次同我搭地鐵   佢一定唔會企門口位   因為佢知我想坐   所以次次一見人落車就好緊張叫我去坐   有時 2 個站都會叫我坐架   好搞笑   我真係懶得咁緊要嗎 ?! 哈哈 ~

咁約咗阿 mi 喂 2 點 15 分喺路德圍等   我地 2 點唔夠已經到荃灣 lu   咁我哋去到刀削麵店都未見阿 mi   所以我即去排隊等位   我無諗過咁多人食   無耐佢哋都嚟到喇   見阿喂成頭汗   唔知以為佢跑嚟   哈哈 ~

里奧大人一見阿 mi 就話今晚要 9 點走   其實我勁失望㗎   諗住最快都 11 點走家嘛   不過舖頭有突發事發生   今晚佢要同姑奶傾下策略囉 ~

我話 3 碗 Share 食   因為我其實唔太餓   但阿喂係都要每人一碗   又話細碗咗好多   咁好啦   每人一碗啦   但最後得佢一個食得哂碗麵咋   勁 ~

麻辣豬扒刀削麵 / 麻辣大腸刀削麵 
麻辣牛腩刀削麵 / 麻辣燻蹄刀削麵


啲麵唔太熟   所以勁有咬口   但啲餸就好味道   好入味   有機會會再食   呵呵   


食完即去正隆行買嘢   我買 Nuts   阿 mi 就陪里奧大人買其他嘢比大陸同事   買完即走   今日要爭取時間呀 ~


我只係要半磅夏威夷果仁   其他就買比家姐焗麵包   


感恩去到即有小巴   真係連個天都知我哋好趕咁 ~

去到阿 mi 屋企   完全覺得好似去到家姐屋企咁   無拘無束   又會自動自覺開雪櫃睇下有啲咩嘢飲   但又唔係飲㗎喎   但見到咁多嘢飲又好開心   所以我發覺自己真係好多手 ~

阿 mi 又整咗砵仔糕比我哋呀   又搞到佢添   佢仲整埋比家姐添呀   勁有心 ~

之後到里奧大人拎個紙巾盒出來   放完紙巾入去就擺喺枱度   阿 mi 當然唔知係送比佢呢   知道之後勁開心啦   哈哈   因為阿 mi 鍾意米字旗嘛 ~

其實上次去完阿 mi 屋企之後   第晚里奧大人就問我   呢個米字旗紙巾盒好無睇 ?!   其實我知佢係送比阿 mi   咁我好驚訝咁問佢點解送比呀 mi ?!   佢話見到阿 mi 入紙巾嘅情況   所以想買個紙巾盒比佢   嗰下我勁開心啦   原來佢都會留意人哋做緊啲咩呢   今次好抵讚呀下 ~

好喇   大家抖咗一陣都唔夠   就比阿喂大爺召入書房去研究淘寶   好少咁齊心做一樣嘢   哈哈 ~
 哈 ~

咁阿喂同里奧大人仍然喺房唔知咩搞   我就同阿 mi 出廳傾密偈   最鍾意咁   呵呵 ~

之後阿喂自己無啦啦好靜咁坐喺餐枱篤電話   咁問佢咩事啦   原來佢話里奧大人要做公司嘢   咁我哋開始唱 K 喇 ~

唱到聲都拆埋   年紀大喇   真係唔可以唱快歌   追字追到死咁滯   希望唔好嚇親佢哋啦   哈哈 ~

里奧大人好似 6 點左右搞掂就出廳啦   咁今晚早走嘛   差唔多 6 點幾就預備嘢喇   今次見阿 mi 成日望住個鐘   搞到我都唔好意思 ~

呢餐最開心係里奧大人   佢想食部隊鍋好耐啦   所以我話你真係要多謝阿 mi   人地特登整比你食架 ~

咁我又去廚房幫阿 mi 啦   其實我只係齋企   佢話咁快就搞掂   之後再整埋個部隊鍋   又係好快搞掂 ~

出到去   阿喂話聽歌   我話聽乜鬼   我以為佢播唱 K 嘅歌呀   咁如果開電視   我哋咪傾唔到偈囉   原來佢係播 MP3 歌   哈哈 ~

我其實仲未餓呀   但我見里奧大人好開心咁夾好大碗辛辣麵   佢之前都成日話最緊要有辛辣麵   其他咩都無所謂喎 ~

準時 9 點 10 分食糖水   見住阿 mi 望咗幾次鐘㗎喇   所以我覺得今晚係限時食飯囉 ~

咁諗住 10 點番到九龍灣   但里奧大人屋企人好多變數   所以佢 9 點半左右打比佢哋   睇下駛唔駛傾   之後佢話唔駛去傾嘢   咁就好喇   我直頭好似放鬆哂添呀   哈哈   我想傾耐啲嘛   本來想唱 K 㗎   但里奧大人就唔係咁啱囉   咁唔緊要   繼續吹水 ~

阿 mi 成日望住鐘   其實食得唔安樂啦   真係唔好意思 ~   

好似 11 點 Call 車   佢哋又送我口哋落樓啦 ~   

11 點番到九龍灣   都真係好快   番到屋企即沖涼   再傾下偈   12 點先瞓 ~

10 則留言:

  1. 二頭笠..有二頭肌~午安好呀!
    嘩~! 睇返依篇好似又回到當日~真係勁開心
    但真係唔夠時間吹水囉~下次又要再早D先得呀..嘩哈哈哈哈
    個刀削麵真係食唔晒啦~原來係阿喂最餓~下次再揀D少既野食
    咁夜晚就可以食多D呢

    回覆刪除
    回覆
    1. (2)笠..你真係唔好咁客氣啦!好開心你地山長水遠黎
      講真..依日真係好似無咩準備晚餐~完全唔忙唔辛苦囉
      所以你地都唔好咁諗~可以一齊食真係最開心
      依晚你食力最少呀~下午份量真係太多囉

      刪除
    2. (3)笠..收到個紙巾盒勁窩心呀
      好多謝既心意~你真係好幸福囉..小奧勁細心眼
      同埋質料都好靚好實淨~每次見到心情都即刻好..哈哈
      阿喂就唔會啦~少刺激已經叫幫忙
      哈哈..我都記得小奧講左幾次辛辣麵呀~佢堅like啦
      我都係咁話~講真出去食一定唔會囉~d食材都係平價野
      但收幾百就真係唔值~屋企整始終都最抵

      刪除
    3. (4)笠..好開心你好鐘意黎我地屋企
      預你手多多啦~不過我又鐘意喎..哈哈哈哈
      咁先代表完全唔拘束~好有家既感覺就最好
      依日勁似去camp呀~你覺唔覺呀? 哈哈
      夾埋阿表小寶一齊黎~肯定仲攪笑

      刪除
    4. (5)笠..講開唱k~係啦..小奧唔太岩玩
      之後我都同阿喂講~其實你都可以買一支
      反正成日去家姐home~可以2姊妹一齊唱k玩下
      我覺得好玩呀~又可以減壓發洩下..唱k都可以減肥
      因為要出盡力唱..哈哈哈哈! 期待下次再一齊玩呀

      刪除
    5. 四肢發達笠 午安好 呵呵~
      yeah 我都覺得好似去番當日咁呀 勁開心~~~~
      係啊 2點見面 時間真係唔夠
      下次真係要再早d 呵呵呵~
      同埋本來我想去妳屋企飲咖啡架 但驚飲得黎都4點
      我唔得架 夜晚瞓唔着呢~
      次次同妳一齊真係好多嘢要做要食要飲咁 哈哈~
      原來呀喂最餓 之得比d麵佢啦
      我地3個加埋剩嘅都有一碗呀 哈~

      刪除
    6. (2)笠..你客氣就真啦 成日整定嘢食比我拎走 33
      其實呢餐唔係無咩準備晚餐 而係妳朝早已經準備哂 哈哈~
      總知點都要多謝妳為我地準備啦 33
      呢晚根本未餓 我肥咋 唔代表我大食 嘩哈哈哈哈~
      3點食完午餐 6點幾又話食晚餐 相距時間太短啦~~~~

      刪除
    7. (3)笠..今次算小奧啦 自動自覺買嘢比妳 哈哈
      佢其實收到果日 已經放哂炭包吸味架
      仲叫我小心d唔好整崩個盒 勁緊張架佢
      搞到我都唔敢掂個盒 哈哈~
      其實呀喂對妳好好嘅 只係成日蝦妳啫~~~~
      係呀呢 我一話部隊鍋仲想食咩 佢只係話辛辣麵 @@
      出面食正宗既要3xx呀 唔值囉
      同埋又食唔到其他嘢 即係就咁食即食罐頭嘢要幾舊水 一定唔會食囉~





      我都係咁話~講真出去食一定唔會囉~d食材都係平價野
      但收幾百就真係唔值~屋企整始終都最抵

      刪除
    8. (4)笠..樓上隔咗咁開先再打 係無意思的
      因為我唔記得del shift 哈哈~
      我鐘意去妳屋企呀 哈哈 係咪開始好驚呀~~~~
      除咗妳之外 我樣樣都有摸架 嘩哈哈哈哈哈
      所以妳唔好諗住偷懶唔抹嘢呀下~
      妳見我喺妳屋企周圍行就知完全唔拘束啦
      遲d妳見到我話攰 會走上妳張床瞓添呀 哈~
      居然話番自己屋企似去camp 好搞笑呀~~
      我唔覺呀 我只係感覺到去親妳屋企
      我都好忙咁 係咁食食食飲飲飲咁~

      刪除
    9. (5)笠..如果加埋表寶就正啦 真係好期待呀
      幻想緊全日都係不停食不停飲不停影不停笑呀~~~~~~
      小奧唔太岩玩k架 唱歌唔好聽嘛 呵呵~
      家姐成日成日開窗架 一定比人投訴
      我都覺唱k可以減壓 因為可以借機大叫 呵呵~~~~
      好呀 下次再唱 我都係唱慢歌好d 唔駛追字 哈哈~~

      刪除