2016年10月17日星期一

辣肉腸螺絲粉 + 西蘭花 ( 17-OCT-2016 )




( 17-OCT-2016  MON )

嘩   勁鬼攰呀   睇嚟今日都係走肉行屍㗎喇 ~

早餐食麵餐   因為要飲凍奶茶提神   但今次唔夠濃   所以提唔到精神   哈哈 ~


菇場忙呀   今日完全不在狀態   平時一個鐘搞掂   今日兩個半鐘都仲未搞掂 ~

Lunch Time 出去行下   等個人精神啲   之後買埋菠蘿叉燒包就番菇場喇 ~

2 點幾終於搞掂   可以食包喇   因為唔想一路做一路食 ~

放工即走喇   去埋 Taste 買嘢就番屋企   勁大風  把縮骨遮反咗幾次   好在唔大雨呢 ~

番到屋企浸菜解凍辣肉腸   開埋機洗衫   食埋碗苦瓜沙就抖喇   終於食哂   下次真係要浸夠一晚先好煮   唔係搵自己嚟搞   哈哈 ~

里奧大人 7 點半放工   我都煮嘢喇   本來想食先   但又唔餓   如果食先嘅話   我嘅時間就好用好多呢 ~ 

是日懶餐 - 辣肉腸螺絲粉 + 西蘭花

辣肉腸螺絲粉 - 上次 Johnsonville 辣肉腸特價先買咋   不過 Expiry Date 就得個幾月囉   如果 Expiry Date 長啲嘅其實味道香腸就無特價   但煮一煮意粉   兩條份量都夠   所以好快可以食哂   我先會買 ~

西蘭花 - 星期六喺 Taste 買㗎   見 $9.9/2 棵都抵食 ~ 

洗埋碗就即沖涼喇   今晚唔駛追劇   可以抖下喇   哈哈 ~

今晚 10 點 45 分即入房瞓   真係好攰呀 ~

2 則留言:

  1. 攰笠..嘩! 11月啦..1月尾又話過年啦
    早排我又係成日好攰~可能轉天氣都會瞓得唔好
    你有時間都再調早d瞓~人神真係差好遠架
    個意粉好正~我都like螺絲粉..有咬口呀
    johnsonville之前都有買~又係等平先買咋
    哈哈~就過期反而都唔怕~因為我買得都會好快煮食
    你好快d清野啦~仲有無罐頭鮑呀~食唔晒等我幫你啦!哈哈哈哈
    好肚餓呀~準備出去食野..(好耐無)88你條短豬尾!閃啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 熱到除三笠 剛忙咋 呵~~~~
      好在果排大家都齊齊攰得好緊要 唔係真係以為有咩病呀 哈哈~
      我依家一眼瞓就即瞓架喇 人神(我無講嘢呀下)..哈哈哈哈~~
      食螺絲粉方便好多 一大更"北"入口 我覺得揸筷子好攰呀~
      jonson 腸真係特價先捨得買咋 正價要成$50 又唔係咁值囉~
      妳成日煮又有諗頭 一定快煮快食 我就....
      都話無哂罐頭鮑魚咯 妳真係次次都講鮑魚 笑死我~~~~
      鮑魚擦妳要唔要呀?! 豪d買個新嘅比妳又點話丫 哈哈~
      妳話餓就真係超級餓咯 不過依家我都可以餓到架 勁呀呢~~~~
      好啦 再見妳條花生熄豬尾 閃~~~~

      刪除