2016年10月10日星期一

叉鴨飯 (外賣) ( 10-OCT-2016 )



( 10-OCT-2016  MON )

里奧大人 10 點起咗身喇   不過我個肚有啲唔舒服   都唔陪佢食早餐喇 ~

瞓到 11 點幾都醒醒哋喇   唔敢再懶床呀   始終聽日番工   我驚呢幾日瞓得太多   今晚瞓唔到呢 ~

睇下電視   之後家姐話嚟睇下我   順便去大快活買下午茶比我哋食   不過我無胃口   佢哋兩個食算喇 ~

難得家姐嚟到   我同里奧大人講話不如比埋部 G5 比家姐   等佢快啲有新機用 ~

等家姐食完下午茶   里奧大人就比部手機家姐   家姐好開心啦   不過最搞笑係話佢想用里奧大人嗰部 G5 多啲   新嗰部比番里奧大人用   佢話唔慣用新嘢   因為家姐 2 部電話都係里奧大人二手呢   哈哈 ~

不過要換張細卡   所以里奧大人同家姐一齊去 Smartone   我就仍然喺屋企抖下 ~

出咗去 45 分鐘   其實都算快㗎喇   之後再 Download 埋所有嘢   差唔多 6 點半先搞掂呀 ~

里奧大人就去買飯   所以同埋家姐一齊出門口呢 ~

我食咗 2 啖飯   因為想食埋今日食剩嘅大半個芒果   下次都唔買呢啲芒喇   無芒味嘅   得個大字   咁 $20 都算平   一個呂宋芒要 $15 呀   我唔捨得   但味道真係差好遠   哈哈 ~


沖埋個熱水涼   再睇埋 "律政強人" 就即瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言