2016年10月9日星期日

墨魚丸河 + 炸醬麵 (外賣) ( 9-OCT-2016 )



( 9-OCT-2016  SUN )

里奧大人今朝番早堂再番主日學   不過我個肚都係有啲痛   所以唔番喇 ~

我瞓到 3 點幾呀   原來里奧大人入咗房瞓   我都唔知   咁又好喎   即係我瞓得好淋呢 ~

終於有啲胃口喇   所以叫里奧大人幫我買麵包 ~


里奧大人好搞笑   因為我唔知啲芝士包係咩款   驚唔好食嘛   咁佢影相比我睇   之後我揀啦   揀完之後佢話 : 好緊張呀頭先   差啲比人夾咗妳個麵包呀   我覺得佢嗰下真係好緊張咁呢   哈哈   因為佢好少會咁樣講㗎


食咗嘢又好多   咁又睇下電視啦   無咩好做嘛 ~

差唔多 7 點   我居然有啲餓呀   勁想食墨丸粉   不過都係食剩一半   好在里奧大人幫我包底 ~

沖個熱水涼又睇電視   又係 11 點幾瞓   感恩聽日假期   可以晏啲起身呢 ~

沒有留言:

發佈留言