2016年10月25日星期二

蜜糖焗雞膇 + 金菇娃娃菜 ( 25-OCT-2016 )




食埋隔夜湯渣   仲飽過食 1 碗飯


( 25-OCT-2016  TUE )

瞓得 OK 啦   但又唔係好   始終半夜都係醒一醒囉 ~

好餓呀   食麵餐   之後 8 卦又嚟埋   佢食米粉餐   我食到一半   佢已經食哂   果然超級勁快 ~


菇場忙呀   好在 12 點左右就搞掂 ~

Lunch Time 去買麵包比里奧大人做早餐   咁我都順便買個菠蘿叉燒包做 Lunch   之後再買啲零食比阿 mi 就番菇場喇 ~

其實唔餓   不過點都要食個包   菇場實在太靜   顯得個膠袋聲特別嘈   如果 3 點先食呢   感覺好似偷食咁架   拎個膠袋都要輕輕力咁呢   哈哈 ~

無啦啦又忙下停下   所以覺得好快就放工咁 ~

放工即番屋企   浸埋菜就開機洗衫 ~

里奧大人差唔多 7 點半就放工   咁我都預備煮嘢喇 ~

是日懶餐 - 蜜糖焗雞膇 + 金菇娃娃菜  

蜜糖焗雞膇 - 解凍咗 7 隻   但又唔想食咁多   咁焗 4 隻算喇   留番 3 隻聽晚煮咖哩 ~  

金菇娃娃菜 - 我好鍾意食金菇㗎   但里奧大人就唔鍾意   話頂胃   我話咬碎啲咪得囉   同埋我覺得就咁蘸辣椒豉油都已經好好味呢 ~     

洗埋碗   抖多陣就沖涼喇 ~

今晚 10 點 25 分都入房瞓喇   真係好鬼攰呢 ~

沒有留言:

發佈留言