2016年10月23日星期日

青紅蘿蔔粟米豬展湯 ( 23-OCT-2016 )



( 23-OCT-2016  SUN )

今朝 9 點起身   沖埋涼就落去食早餐喇 ~



番到屋企抖陣就番主日學   崇拜完畢就去買啲嘢   之後就番屋企 lu ~

2 點幾食下午茶   我就番屋企煲湯   里奧大人就拎嘢去姑奶屋企 ~



我仲諗住瞓下   不過又瞓唔到   但個人又好攰   都唔知做乜鬼咁攰   唉 ~

里奧大人 4 點幾番到屋企   之後唉聲嘆氣   以為裝修有問題   之後話覺得好折墮   要咁多家姐幫手   我心諗   你家姐幫你手係應該啦   等如你去舖頭幫你家姐手   咁係咪你家姐好折墮先 ?!   都黐黐哋   咁我話你多啲祈禱啦   佢居然話祈禱都無用啦   要檢討一下點解會咁樣喎   好呀   好一句祈禱都無用   我會好好運用佢呢一句   如果晴晴叫我幫手祈禱   我一定第一句話祈禱無用   妳係要檢討一下妳讀書方法呢 ~

好在我教會啲教友   個個都好正面   唔係好似里奧大人同佢啲家姐咁負面   一係怨天怨地   一係就睇錢大過天   行為又自私   所以有時同朋友講起佢哋係基督徒   佢哋都好大反應   真係無神論都好過佢哋囉 ~

我真係好怕里奧大人成日咁多負能量   好很煩   有好多嘢我唔講出嚟   係唔想嘈交   但唔好成日覺得自己係啱啦   你屋企人啱哂先得㗎   佢哋思想長期處於 60 年代   夠膽死同我講話唔可以單獨同男仔食飯   之後再話妳成日同女仔食飯 ?! 佢係咪同性戀 ?!   我覺得佢哋真係黐黐哋   所以我唔會同佢哋講我啲嘢㗎   覺得係浪費時間   佢以為地球圍住佢轉咁   可悲 ~

抖陣就開機洗衫   6 點半可以飲湯喇 ~

是日懶餐 - 青紅蘿蔔粟米豬展湯  

青紅蘿蔔粟米豬展湯 - 突然間好想飲呢個湯   所以即煲   今晚飲湯同食湯渣就算喇   咁樣都好飽呢 ~

搞掂哂去徑步   出咗一身汗都唔錯   希望好瞓啲啦 ~

沖埋涼就休息   11 點唔夠都瞓喇 ~ 

沒有留言:

發佈留言