2016年10月31日星期一

茄汁豬扒 + 乾蔥蒜炒菜心 ( 31-OCT-2016 )




( 31-OCT-2016  MON )

尋晚 10 點半即瞓   今朝起身都 OK 精神   但其實仲係有啲攰咁囉 ~

勁想食餐蛋治   咁食啦   但食一半已經好飽   之後抖咗成 10 分鐘先再食   凍咗無咁好食   同埋感覺更加漏咁 ~


菇場唔太忙   可以抖抖 ~

Lunch Time 都仲未餓   咁就周圍行下先啦   行到 1 點 15 分就買燒賣粉果番菇場食呢 ~


仍然 Hea 過   同冰姑傾偈   講到炸蒜 指天椒 豉油就咁撈飯都已經好好食   之後越講越餓   慘 ~

放工即走   里奧大人去大陸見客   坐直通巴番九龍灣   咁我開門啦   點知有人開門比我   嗰下真係有啲嚇死   無諗過佢咁快番到屋企   佢話早我一部 Lift 咋 ~

洗完米就浸菜   之後抖陣   諗住坐定定睇報紙   心血來潮走入廚房睇下啲飯仲有幾耐煲好   頂   原來無按制   又要再等多半個鐘先開飯   嗚嗚 ~

是日懶餐 茄汁豬扒 + 乾蔥蒜炒菜心  

茄汁豬扒 - 諗住煮意粉   但覺得好似送飯好味啲   所以都係煮飯呢   今次個汁又好好食   次次求求其其都好食   係咪咁邪呀 ~ 

乾蔥蒜炒菜心 - 唔係頭先傾完指天椒乾蔥豉油   我真係諗住就咁淥就算喇   攰吖嘛   但自己又真係好想食囉   所以點都要整乾蔥蒜   哈哈 ~ 

洗埋碗就陪里奧大人去拎雜誌   因為我好飽   想行下   點知里奧大人話想食雪糕   咁就去食喇 ~


約咗搬運公司 8 點嚟報價   佢 7 點 55 分都到咗   傾完都 8 點幾   之後我即洗碗喇 ~

沖埋涼就休息   咁里奧大人坐梳化睇雜誌   咁我挨住佢啦   挨下都瞓着咗   應該瞓咗 15 分鐘   因為我記得睇哂 "喵喵星" 嘛   之後再望個鐘已經 10 點 45 分   我同里奧大人講話入房瞓先喇 ~

2 則留言:

  1. 四散笠..午安好啦
    街食三文治我鐘意烘底~可能覺得佢地個包底唔好食
    烘左香口好多咁囉~唉! 燒賣好耐無食啦..好耐食到好味既
    成日都見小奧食雪糕~佢好鐘意食架? 我依家都少食左lu
    你咁無記性架~無按制煮飯..哈哈! 無啦啦要等多半個鐘
    依排天氣好d~依幾日我都ok幾精神..聽日可能出九龍行下呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 早啦 五家皮笠 好嘢來架 妳得閒飲多d 好補身架 哈~
      我覺得蛋治唔烘底仲好味呀 不過真係要睇間茶記包底囉
      有時星期一去食 d包硬崩崩咁架 所以食烘底係穩陣d 哈哈~
      我呢間燒賣好味呀 煙煙韌韌又唔腥~
      小奧like雪糕架 唔係點會成日食 又唔見佢話食多碟菜 嘩哈哈哈哈~
      太耐無煮 所以唔記得按制 好在只係等半個鐘咋
      唔係會叫小奧買個白飯番來 呵呵~
      今日又多煙霞喇 不過唔緊要 唔落雨就得呢~
      出九龍行街咁爽 難得好天氣 真係想出去走走~
      係咁 88妳條發毛大豬尾 哈哈~

      刪除