2016年10月13日星期四

酸薑皮蛋 + 豆豉鯪魚炒油麥菜 ( 13-OCT-2016 )



( 13-OCT-2016  THU )

尋晚瞓得勁差   今朝真係唔想番工   哈哈 ~

早餐食腿蛋治   食飽啲   咁希望 Lunch 唔駛食啦 ~


菇場忙呀   開行 Turbo 做   之後搵阿 mi 同冰姑傾偈   我實在勁唔開心   所以一定要搵佢哋   唔係我會谷死 ~

呻完真係舒服好多   不過一路打嘢一路喊   同事個個都望到   真係忍唔住囉   但喊完真係舒服啲嘅   患難見真情   好在有佢哋   唔係我就慘 ~

1 點左都係食少少麥皮   我驚一陣餓咋   唔係想唔食添呀   因為我唔敢開住工食麥皮呀   已經 FB 傾計   仲食埋麥皮   想死定   哈哈 ~

4 點幾又開始忙   不過咁都好㗎   好快放工咁 ~

放工去街市買菜   之後番屋企 lu ~

浸好菜   再開埋機洗衫就抖下   7 點無啦啦有人按鐘   嚇死   原來係里奧大人   佢頭先 6 點 Line 話見完客   等我仲以為佢喺公司見完客添   呢排同佢少溝通   佢講完我又無心裝載   不過今晚一個餸   可以好快煮完呢 ~

是日懶餐 - 酸薑皮蛋 + 豆豉鯪魚炒油麥菜 

酸薑皮蛋 - 番到屋企好餓   所以真係要整黎食囉   呢啲酸薑係阿 mi 之前比我㗎   咁我比家姐試   佢話好酸   但點解我覺得一啲都唔酸嘅   我覺得味道啱啱好呀   哈哈 ~  

豆豉鯪魚炒油麥菜 - 依家盡量清罐頭   其實咁都唔錯   唔駛下下去街市買餸 ~

搞掂哂都 8 點幾   即沖涼喇   今晚正呀   又唔駛開冷氣 ~

睇埋電視   10 點 45 分都瞓喇 ~ 

沒有留言:

發佈留言