2016年10月28日星期五

鹹蛋節瓜冬菇湯飯 + 炸魚皮 (外賣) ( 28-OCT-2016 )




( 28-OCT-2016  FRI )

話咁快就 10 月尾 lu   之後就話過年   講講下都好快 60 歲   我成日以為 60 歲就可以用兩蚊雞搭車   點知原來係 65 歲   要是行到   真係周圍去喇   我成日覺得依家車費好貴   慳食慳買可以慳   但車費好難慳   因為點都要搭車嘛 ~

今朝里奧大人早咗 10 分鐘起身   我都醒咗 lu   所以佢今朝可以去茶記慢慢嘆早餐呢 ~

咁我總站落車嘛   但到總站架車都唔停   我同司機講話有落囉   佢驚一驚啦   佢以為架車無人呀   可能我 Dup 低頭篤電話   佢見唔到我囉   好在我知道自己差唔要落車啫   如果唔係就原車番去就慘喇 ~

其實唔餓   但都食魚柳餐啦   因為今朝會坐耐啲嘛   之後 8 卦又嚟埋   佢食完麵餐   我份魚柳餐都仲有半份未食   哈哈 ~


菇場超級忙呀   無啦啦九萬樣嘢堆埋嚟   一時間有啲接受唔到呀   哈哈 ~

今日吃米粉   洗埋碗就落去行下   呢排無咩心情落街   但今日落街之後   又覺得落下街行下   鬆一鬆真係唔錯呢 ~    


咁我去萬寧買 Neutrogena 洗臉膏   番到菇場就拎番啲嘢出嚟   順便拎埋啲單出嚟   發覺張單係買 Loreal 嘅 Cream   咁我明明買 Neutrogena 家嘛   以為自己拎錯啦   但無拎錯喎   正想打比萬寧   之後我見到 Neutrogena 張單   妖   原來自己搞錯呀   因為我尋日買咗 Loreal 嘅 Cream   張單無拎出嚟   好在無打比萬寧   唔係肉酸死啦 ~

忙到爆肺   阿蟲又喺度催催共   最憎係咁   所以唔鬼理佢   真係以為我服侍佢一個咁 ~

放工都未做完㗎   不過我都走㗎喇   留番聽日做 ~

去街市買節瓜同炸魚皮   之後番屋企喇   里奧大人 4 點喺上環見客   6 點左右都番到屋企   不過我話無咁快食得   哈哈 ~

是日懶餐 - 鹹蛋節瓜冬菇湯飯 + 炸魚皮 (外賣) 

鹹蛋節瓜冬菇湯飯 - 加埋淡菜同蝦仁   真係好鬼正   我勁鍾意瓜粒湯飯   因為一鍋搞掂   唔駛洗咁多嘢   哈 ~  

炸魚皮 (外賣) - 呢檔炸魚皮真係幾好味   里奧大人話炸魚皮送啤酒好正   我話覺得好滯喎   都係薯片夾啲 ~  

搞掂哂都 8 點   開埋機洗衫就沖涼   之後休息 lu ~

又係 10 點 45 分瞓覺喇   里奧大人仲早添呀   佢呢排滕嚟膝去見客   又揹住個重背囊   真係唔攰就奇咯 ~

沒有留言:

發佈留言