2016年10月1日星期六

Outback Steakhouse @ 銅鑼灣 ( 1-OCT-2016 )




香脆薯條混芝士 ($48) - 食到最尾 1/3 真係唔想再食   好鬼飽囉   好在最後慢慢食都食得哂  


香辣味雞膇 ($48) - 唔好味嘅   我記錯以為係之前嘅炸雞膇   嗰隻就好好味喇      


( 1-OCT-2016  SAT )

今朝 10 點左右起身   里奧大人原來好早起咗身   但見我瞓得林都無叫醒我   之後打比佢   佢話喺茶餐廳   問我嚟唔嚟   佢話大姑奶都預埋我位   咁去啦   即刷牙落樓 ~



食完番屋企抖陣   12 點半出門口 ~

感恩等咗一陣就有 619 呢   因為次次假期都要等好耐㗎 ~      

行咗陣 Sogo   差唔多 2 點幾去南記食嘢 lu ~



食完再行希慎同誠品   睇中咗 Master Dynamic 嘅 Headphone   但要成 $3,100   所以唔買住   之後再試埋 B&O   我覺得 Master Dynamic 正好多囉   包住哂對耳仔聽歌   感覺好似喺間房到聽歌咁㗎   勁正 ~



影完呢張   真係 Feel 到自己腳仔軟   哈哈    


買咗本旅遊書   之後就落超市睇嘢喇 ~ 


我話好似幾好飲咁   里奧大人話買啦   $33/3 支應該算平喇啩      


其實唔太餓   但又唔想番九龍灣先食   所以里奧大人話去 Outback 食 Appetizer   咁都好喎 ~

5 點 45 分到 Outback   嗚嗚   無咗個 Appetizer 呀   同埋好多食物嘅價錢好似平咗   我以為係 Tea Set Menu   咁問問 Waiter 啦   佢話唔係 Tea Set Menu   個拼盤只係 Mon-Fri 先有   之後聽到後面枱嘅人都話 Menu 唔同咗   無咗個拚盤   搞笑 ~

7 點唔夠都走喇   依家限時個半鐘   衰囉   雖然個半鐘頭之內都會食完   但唔鍾意限時限刻   好唔自在   因為真係會成日睇住時間嚟食囉 ~

里奧大人話不如行多次 Sogo   睇下有無嘢啱   咁我話好吖   反正咁飽   行下都好 ~

行完就坐 671 番九龍灣   之後去睇手機   諗住買部 G5 比家姐做生日禮物   但見好多人   所以聽日先買 lu ~

番到屋企即沖涼   之後休息喇   睇多陣電視   11 點幾都瞓喇又 ~

2 則留言:

  1. 八笠..我都好耐無去outback
    佢d野係幾好味囉~不過又係因為依家要限時
    真係想happy hour都唔會想1.5hrs ma
    所以又好少去lu~昨晚食完雞翼..今日食雞膇
    焗/燒既雞類又真係好好食既~哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 三表嫂妳好~~~~
      Outback 係幾好味 不過真係唔鍾意限時囉 無形嘅壓力咁~~~~
      出街食餐飯仔啫 都唔可以relax 可悲~~
      其實我鍾意食/煮雞類架 快熟又唔鞋口 不過唔可以食咁多囉~~

      刪除