2016年10月15日星期六

上海一品香菜館 @ 官塘 ( 15-OCT-2016 )

南翔小籠包 ($38) - 無肉汁  皮又厚


回鍋豬肉 ($55) - 我覺得 OK   里奧大人話唔好食   但我話點都好過上海婆婆   次次食幾啖就要飲啖茶   同埋食完之後個口係苦呢   


炸銀絲卷 ($15) - 好多年無食   又幾好味噃  


( 15-OCT-2016  SAT )

難得今日我 Off   但里奧大人要去灣仔見客   佢 7 點 15 分要起身添喇   本來我話同佢食早餐架   不過我起身嘅時候   個頭同喉嚨有啲痛呀   所以我話要瞓覺   唔想病呀   哈哈 ~   

諗住瞓到起碼 10 點   不過我 9 點都起身   食埋早餐就去 Taste 買生果就番屋企 lu ~


呢排無咩飲湯   所以煲雪梨蘋果無花果茶喇   番到屋企即浸浸切切   煲埋就拖地   本來都唔駛開冷氣   但拖完地就覺得好鬼熱呢 ~



沖埋涼就睇下行程   里奧大人 1 點左右已到九龍灣   咁又一齊去食嘢 lu ~   



我同里奧大人講話遲啲同阿 mi 飲茶   又講開成日都係得我哋 4 個飯聚   如果阿表一齊飲就好啦   之後佢問我咩嘢飯聚 ?!   我話咩呀   我哋成日都有飯聚家嘛   之後佢笑   咁我知咩事啦   佢以為我講緊 "犯罪" 呀   笑鬼死我呀   佢就係覺得奇怪   點知我哋 4 個人食飯會有犯罪感喎   哈哈哈哈 ~

食完番屋企擺低啲手辦就出發去姑奶屋企   約咗師傅睇裝修   搞掂哂都 4 點半   又去 APM 行下 ~ 

6 點左右食嘢   行多陣就坐地鐵番屋企喇 ~

里奧大人要做公司嘢   我就沖涼喇   再食埋碗苦豆湯   哈哈 ~

睇下電視又打下機   差唔多 12 點先瞓 ~ 

2 則留言:

  1. 二早笠..阿喂又話聽日先燒呀!衰..咁我玩陣電腦先囉
    哈哈哈哈~小奧好攪笑呀~佢唔係特登玩食字呀
    衰喂真係最鐘意玩食字~所以對住佢好鬼勞氣
    係啦..好耐無馬拉松tea啦~好懷念..阿表寶一齊更加熱鬧啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 三心兩意笠 午安啦~~~~~~
      小奧唔係特登玩食字架 佢邊有咁醒 呵~
      呀喂最鍾意整鬼妳啦 放心 有我幫妳~
      嘩 真係勁懷念馬拉松tea呀 不過我唔想比呀喂話 哈~
      如果表寶一齊來就更開心 可以食多好多嘢呀 講到我都餓 哈~~~~

      刪除