2016年10月6日星期四

老少平安 + 菜心 + 芫茜皮蛋魚片湯 ( 6-OCT-2016 )





( 6-OCT-2016  THU )

依家啲天氣   涼涼哋都幾舒服   如果日日係咁就好 lu ~

早餐食魚柳餐   個奶油豬就可以用嚟 Lunch 送麥皮   雖然甜咗啲   不過算啦   好過格硬食嘛 ~


菇場忙呀   仲諗住 Hea 過添 ~

Lunch 食麥皮 + 奶油豬   完全係病人餐咁   哈哈 ~

忙到 4 點左右就搞掂   終於可以抖下 ~

放工去街市買餸   買完番屋企嘅時候   突然間成個天黑哂   仲好大風又大粒雨   好似打到嚟咁   好在啲雨唔密   咁就唔駛開遮嘛 ~

番到屋企浸完菜就開機洗衫   之後都唔熨衫喇   好攰咁 ~

里奧大人 7 點 15 分放工   咁我都預備煮嘢 lu ~   

是日懶餐 - 老少平安 + 菜心 + 芫茜皮蛋魚片湯  

老少平安 - 無啦啦好想食   不過食剩一半   無諗過份量咁多囉 ~

菜心 - $7/斤好抵   所以買黎食   好在都幾甜   哈哈 ~

芫茜皮蛋魚片湯 - 里奧大人話熱氣   咁就滾呢個湯   比佢下下火呢 ~

搞掂哂就即沖涼   睇下電視   里奧大人 10 點就入房瞓添呀 ~   

我就睇埋先瞓   但今晚都好早瞓囉   10 點半就瞓喇 ~        
 

2 則留言:

  1. 一大笠..早呀!
    見你話個奶豬甜~下次叫佢走奶..拎返公司食又無咁甜呢
    芫茜湯阿喂又係勁LIKE飲架~老少平安我like食..不過衰佬ma ma地
    依排菇場真係忙得好勁要~加油呀!花紅等緊你架! 哈哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 三鮮笠~~
      奶豬走奶 我諗起好似豬乸無奶咁 嘩哈哈哈哈~
      但唔甜又唔好味 係咪好煩呀我 哈~
      芫茜湯好味呀 芫茜仲好有益架 所以間唔中飲下都好呢~
      我覺得呀喂唔鍾意食口感林PAT PAT嘅嘢 呢方面就好似我喇 哈~
      果排菇場真係好忙架 依家都係忙下停下咁囉~
      花紅無啦 唔好提了 嗚嗚嗚嗚~~~~

      刪除