2016年10月21日星期五

龍蝦丸炒油麵 + 蒜頭豆豉炒娃娃菜 ( 21-OCT-2016 )




( 21-OCT-2016  FRI )

今朝 6 點幾   里奧大人細細聲同我講話 6 點掛咗 8 號   可以熄咗鬧鐘同埋瞓晏啲呢 ~

9 點幾都起咗身   咁就落樓食早餐喇   落到樓就感覺到好大風    好在無落雨 ~


食完就去 Taste 買菜   估唔到有娃娃菜   $6.9/Pack 都抵呀   起碼唔係隔夜菜嘛 ~

今日應該全日掛 8 號㗎喇   所以我都煲雪梨蘋果無花果茶   搞掂哂就焗油   沖埋涼就睇行程   突然多咗日假期   覺得啲時間好好用咁   哈哈 ~

12 點幾開始大風雨喇   開冷氣覺得凍   但又唔敢開窗   唉 ~   

差唔多 3 點去食下午茶   又無咩人喎   仲諗住打風   個個人都出街食添 ~



食完就番屋企   里奧大人做公司嘢   我就繼續睇行程   等里奧大人做完嘢就幫佢焗油   6 點就搞掂哂   到我煮飯喇 ~

5 點幾改發 3 號風球喇   一切又回復正常 lu ~ 

是日懶餐 - 龍蝦丸炒油麵 + 蒜頭豆豉炒娃娃菜 

龍蝦丸炒油麵 - 可能唔餓   覺得 $10 油麵都好多   但聽日星期六無得帶飯   所以點都要食哂去啦 ~  

蒜頭豆豉炒娃娃菜 - 唔想就咁淥咁寡   所以加蒜蓉豆豉炒   咁樣里奧大人就食好多喇 ~

搞掂就沖涼   真係越坐越凍   見出面又無風無雨   所以我話熄冷氣喇 ~

11 點又睇 viuTV   講鬼㗎   個嘉賓話做緊節目嘅地方有鬼   佢 Feel 到但望唔到   之後佢話有次去西貢郊野公園 BBQ   佢哋開車用咗半個鐘   仲要係單程車   所以無可能咁耐   但其實我未去過   唔知佢講邊 ?!   咁佢話去到就同朋友講話 : 好多人呀   咁多小朋友玩嘅   佢啲朋友話邊到有人呀   咁佢知乜事啦   之後再見到個女人企喺好遠   咁隔一陣再望個女人   已經企咗喺佢朋友後面   所以佢話走喇   佢啲朋友仍都知咩事   話走喇走喇   同埋個場得佢哋一個爐燒嘢食   所以有事都無人救到   唯一方法係即走 ~

之後佢話旅行住酒店   好多人會見到鬼   話咩沖涼開浴廉   呢下我堅驚喇   所以即轉台呀   大佬   自己有機會去旅行家嘛   唔想成日形住形住呢 ~

里奧大人又未瞓   我其實睇完入房瞓都驚驚哋   但又唔敢同里奧大人講   唔係比佢鬧鬼死呢   哈哈 ~

2 則留言:

  1. 六神合體笠..早呀
    係啦~依2日打風勁誇張~其實快來快走
    駛咩咁搶住買定D餸喎~同埋講真..依家食店都開
    以前細個就話唔開啫~所以實有野食囉
    你咁勇..睇鬼故節目~係囉..講酒店真係唔想聽
    費事聽完去旅行個心形住ma~依晚飲粟米湯就岩啦
    前一晚個晚餐~我都覺好多野食..哈哈哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 三三不盡笠~~食咗午餐未呀?!
      係啦 打風真係快來快去 駛鬼搶住買咩~
      細個遇到打風真係慘d 咩都唔開架
      但依家打風 乜店都開 食真係唔駛驚囉~
      我都覺得自己好勁 居然睇鬼故
      佢做半個鐘之嘛 短短地都ok嘅
      但如果電影就唔睇咯 時間太長喇 哈哈~
      講酒店就真係驚 始終由細到大已經成日聽
      同埋我又見過 都知道係有架喇 唔想驚上驚~~~~~~
      依家食力無以前咁勁 所以依家覺得飽辛苦過餓 呵呵~~~~

      刪除