2017年3月31日星期五

雜丸米粉 ( 31-MAR-2017 )




( 31-MAR-2017  FRI )

尋晚祈禱完就瞓覺   可能個人放鬆哂   所以一覺瞓天光呀   感恩感恩 ~

好肯定我側瞓無郁過   因為起身嘅時候   我隻手有啲痺呀 ~

應該作乜乜   今朝無咩胃口添 ~



菇場唔太忙呀   比我抖多日啦   聽日應該有長命 Report 做了 ~

Lunch Time 唔餓   出面又落雨   咁 1 點先食麥皮   食到開工都未食完   真係唔係咁鍾意食咁囉   哈哈哈哈 ~

仍然 Hea 過   可以準時放工 ~

今日真係好感恩   我去超市買出前一丁 辛辣麵 辣肉腸同甜筒都做特價   勁開心呀   等咗好耐㗎喇 ~

買完番屋企   拖埋地就開始餓   原來已經 7 點幾   本來又諗住煮吞拿魚螺絲粉   但等唔到呀   所以煮雜太米粉   順便清哂包雜丸   以前覺得雪藏嘢擺冰格無咩問題   但擺得耐   雖然無壞   但口感係有啲唔同㗎   硬身咗啲咁囉   所以今晚食埋哂啲丸就最開心呢   但好鬼飽 ~

煲埋雪梨薏米水就沖涼   差唔多 8 點半搞掂   咁啱里奧大人番嚟   佢話唔飲   咁由佢啦   費事一陣又話夜晚去廁所又賴我 ~

佢沖完涼   9 點 10 分就瞓   咁鬼早瞓   唔通呢兩晚瞓得唔好 ?!   但無理由吖   佢應該有好實在嘅感覺喎 ~

我就睇下電視   10 點 40 分都瞓喇   天氣凍凍哋   個人好想瞓呢 ~   

2 則留言:

  1. 邪頭丸笠..早呀! 又清晒D丸啦..哈哈
    好難想像你個冰箱仲有幾多野囉~清極都仲有咁
    小奧好少可咁早瞓~平時實最遲瞓ma..哈哈
    第2朝佢起身係咪精神爽利晒呢

    回覆刪除
  2. 四圍屙尿笠 嘩哈哈哈哈 打緊都覺得妳肉酸呢 哈哈~
    我冰箱少咗好多嘢啦 真係食完先入貨架~
    呢晚小奧咁早瞓 應該係之前瞓得唔好啦 佢自己衰之嘛~~
    第朝唔知佢咩情況喎 我要番工 懶得問佢~~~~

    回覆刪除