2017年7月31日星期一

大雜會 + 粟米 ( 31-JUL-2017 )




( 31-JUL-2017  MON )

尋晚 2 點幾聽到滴滴聲   都心知不妙   原來又係冷氣機滴水   起咗身整完一輪都瞓番   但瞓得唔好啦   唉 ~

瞓到 7 點 45 分先起身   但都唔係咁精神   哈哈 ~

今朝諗住飲咖啡提神   點知杯咖啡好怪   同平時唔同   咁最後換咗杯奶茶少奶   點知都唔係囉   但唔換啦   咁我明明話要芝士吞拿魚烘底   佢又無烘   咁就要換啦   我問 8 卦我有無講烘底 ?!   佢話我有講烘底呀   呢朝咩事呀 ?!

 
菇場忙咗陣就可以 Hea   之後 8 卦無啦啦講話唔再去頭先果間食早餐   我話做咩咁決絕 ?!   佢話個身成陣油煙味   我話頭先搭 Lift 已經講咗啦   同埋之前都話有   但你係都要我陪你之嘛 ~

Load 下相   好快又到 Lunch Time   好鬼餓咁呀   所以好想食酸辣米線   哈哈 ~

今次要中辣   又幾辣咁喎   不過好耐無食米線   覺得自己好大食   下次都係唔好搞 lu ~



菇場唔忙   繼續 load 相 ~

放工即走   見唔餓就去徑步先啦   徑咗 20 分鐘   之後里奧大人話師傅一陣會到   咁我都即上樓喇   今朝 Call 個師傅又話一陣覆   嗰個一陣等咗成日啦   不過今晚嚟都好   始終都想知咩事嘛 ~

佢 6 點 40 分整到 7 點   話部機安裝嘅時候一高一低   水係向低流   所以幫我整高咗少少   希望唔會再漏   我心諗   上次夠漏啦   又唔見你咁講   暈暈哋呢 ~

之後我即拖地   搞掂哂就蒸熱啲餸   尋晚食剩太多   今晚要食埋去   加多條粟米   不過原來食唔落   一陣再食   哈哈 ~

抖陣就沖涼   差唔多 9 點先食條粟米   激死   之得唔淥啦   但果下驚自己唔飽嘛   唉 ~

食食下嘢   家姐打電話嚟   話遲啲同埋剪髮表妹一齊同婆婆食飯   咁無問題啦   之後 Whatsapp 比表妹啦   佢話好呀   但唔好咁快約阿婆   我差啲噴嘢   但家姐唔知咩事   表妹話今晚約咗阿婆   阿婆就會日日打嚟問㗎   笑死我   其實個個都好驚婆婆咁囉   日日打嚟問同一樣嘢   就算話咗去旅行   佢都會日日打來   救命 ~

睇下電視   同冰姑傾下計   話咁快就 11 點   叉埋電就瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言