2017年10月1日星期日

住家飯 @ MIMI 屋企 ( 1-OCT-2017 )

口水雞 - 嘩   我想食咗好耐喇   起碼 3 個月   但一個人又食唔哂   所以今日食到真係超滿足呀   勁開心    



蒜蓉蒸龍躉腩 - 阿喂一入廚房見到碟魚   即刻問 mi 做咩唔落陳皮嘅 ?!   之後阿 mi 即刻落啦   但其實佢一早已經浸好咗   咁掛住同我傾偈   拎漏咗囉   就係呢個位比阿喂入到   話我呢個助手係九流   哈哈哈哈   咁里奧大人唔食魚皮嘛   阿喂話魚皮先係最正呀   阿 mi 話骨膠原黎㗎   食完之後   塊臉會彈下彃下   好似氹細路仔食嘢咁   哈哈


  
冬菇海參燜鮑魚 - 阿 mi 話中秋就食好啲   所以買咗罐 8 頭鮑魚   呢個燜餸好入味呀   所以我都要食飯   撈汁一流呢 



西蘭花 - 阿 mi 話 3 樣餸都濃味   所以就咁淥熟就算   咩油都唔落   我話我平時都係咁㗎咋 



蕃茄薯仔螺頭湯 - 好味道呀   原來阿 mi 落咗 13 個細蕃茄來煲㗎   咁樣煲湯   其實材料加加埋埋都好重喎   下次都係一齊買餸好喇   每人拎啲就最好   不過阿 mi 同里奧大人又係唔會比我拎重嘢囉



蛋花大菜糕 - 里奧大人好開心咁問阿 mi: 妳整咗大菜糕呀 ?!   好少見佢咁開心咁問人嘢呢   哈哈  



我一出黎就飲咗呢杯白酒   之後個人就熱哂喇

     

( 1-OCT-2017  SUN )

今朝 9 點 45 分起身   沖埋涼就要出門口喇 ~

食埋早餐諗住番崇拜   但里奧大人有 Urgent 嘢要覆   所以佢又要番屋企拎電腦   咁我就自己番教會先喇   今日有事奉   唔可以遲到呢 ~






1 點左右完畢   去搵阿 mi 喇    開心開心 ~

之前問咗 2 間 7仔   都無 Minions 旅行包   咁荃灣都得換   其實我都打定輸數㗎喇   點知個職員話有   仲話得番黃色   我就係要黃色呀   但我都要睇睇內籠先   唔啱就唔會買   估唔到內籠 又 OK 喎   所以里奧大人話快啲買啦   佢都比我搞到緊張埋   哈哈   我真係超級勁開心呀   開心過中六合彩呀   哈哈哈哈 ~


我叫里奧大人影㗎   似唔似啲人去拎獎   點都要拎住份獎品影張相咁呢   哈哈



約阿 mi 喺 Pacific Coffee 等   佢哋啱食完 Lunch   所以分頭行事   我哋行街買嘢   阿 mi 喂就去街市買餸   其實勁唔好意思   要人買完又拎又煮 ~

阿 mi 問買唔買忘不了 ?!  我成日叫佢提我買   所以佢要成日記住真係慘   哈哈   之後阿喂再問買唔買玫瑰腸 ?!   呢下感動喇   因為反而係佢記得呢 ~

其實今日算係即慶   因為阿 mi 喺谷講話 Citystore 有折   估唔到里奧大人問邊幾日有折 ?!   仲話殺入去荃灣添 ~


厚切扎肉 + 春卷 + 迷你撈檬 - OK 啦   但個醋汁好薄      



河內牛肉湯粉 (生牛肉及牛丸) - 呢個 OK 呀   唔知係咪自己想食啲熱嘢   哈哈



餐飲 +$10 凍越滴咖啡 - 抵飲呀  



估唔到咁大杯



餐飲 - 熱百香果茶



食完就行陣   急步睇下有咩嘢買   不過無嘢好買   咁里奧大人即打比阿喂   驚佢地特登周圍行等我哋呀   佢哋又拎住啲餸   條街又熱   但估唔到佢哋已經番咗屋企   里奧大人話佢哋一定係特登唔打比我哋   等我哋可以慢慢行   原來真係囉   阿 mi 話唔想我哋急住行呀   所以唔比阿喂打比我哋呀   哈哈   阿 mi 同里奧大人真係好似 ~

咁佢哋都番咗屋企   我哋再行一個圈囉   去咗髮品店買髮泥   最後喺千色滙買咗個迷彩旅行袋   原價 $108 再九折   即係 $98.1   再用埋之前 Apps 嘅 $50 Coupon   真係抵上加抵   哈哈 ~

買完即打的去 mi 屋企   諗起都搞笑   我之前懶醒話自己打的去 mi 屋企咪得囉   里奧大人好冷漠咁話: 妳知道地址咩 ?!

又係老規矩   男嘅喺廳傾偈   女嘅就入廚房整嘢   估唔到阿 mi 話熱   但我又唔覺喎   奇景也 ~
 

阿 mi 自家制 Cream   佢又醒咗樽比我



托阿 mi 買㗎   本來無諗住益里奧大人   但依家算啦   哈哈



6 點半開飯   邊食邊傾   未試過喺阿 mi 屋企食中菜   多數打邊爐嘛   所以今餐感覺好似喺酒樓食咁   哈哈 ~

最鍾意喺阿 mi 屋企食晚餐   好味唔在講   最正係食唔哂   佢地可以留番聽日食   呵呵 ~      

8 點幾食甜品   食完就去梳化傾偈   坐地下最舒服   咁當然睇下坐邊個地下啦   哈哈 ~

11 點幾打的走人   報埋平安就沖涼   今晚成 1 點先瞓呀   好在聽日放假啫 ~


呢個眼罩係得意   但就唔會用啦   因為有個扣頂住   唔舒服呢



沒有留言:

發佈留言