2018年8月10日星期五

滋味館 @ 九龍灣 ( 10-AUG-2018 )

吉列雞翼飯 (咖哩汁) - 一般啦   個咖哩汁無咩味道



沙薑雞米線



紫菜湯 - 熱辣辣㗎   我再落咗好多胡椒粉   飲完之後個身勁暖呢



( 10-AUG-2018  FRI )

話咁快又星期五喇   開心開心 ~

早餐食蛋治   唔想食得太飽   因為我想 Lunch 食水餃米呀   哈哈 ~



菇場忙呀   所以好快又 Lunch Time 喇 ~

出去買水餃米   依家天氣涼咗   食完都無出汗   定係菇場真係太寒太凍呢 ?!



忙咗一陣就可以抖喇   實在太好了   呢排有啲攰 ~

放工即走   我勁想食飯   所以去滋味館喇 ~   

今晚培靈會最後一晚   我一定要參與呀   里奧大人都話估唔到我咁堅持   我話學習神嘅話語喎   同埋當中我真係好有得着   唔係話聽完就算   真係記喺心入面㗎 ~

我真係好期待每晚嘅聚會   信主咁多年   第一次有咁嘅感覺 (講出來其實都可悲   哈哈) ~

信仰就是生活   生活就是使命   我依家真係要好好裝備自己   依靠聖靈嘅能力   讓我將信仰帶出去   成為主耶穌基督嘅見証 ~

9 點幾散會   好唔捨得呀   期望 2019 年培靈會再臨呢 ~

今晚差唔多 10 點先番到屋企   沖埋涼就休息喇 ~

大食又打嚟   傾咗 40 分鐘   一齊分享聚會嘅信息   真係好開心   之後又傾下其他嘢   令我又學到啲嘢   哈哈 ~

我 11 點幾都自己瞓先喇   里奧大人話想睇陣書   我話睇啦   鍾意做咩就做咩囉   又影響唔到我嘅   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言