2018年8月3日星期五

抹茶館 @ 九龍灣 ( 3-AUG-2018 )

黑麻油濃厚豬骨拉麵定食 ($89)
配菜 2 款 / 三文魚壽司 2 件 / 炸雞 2 件 / 甜品 / 指定飲品 1 杯



味道一般啦



香蔥芝麻生薑燒豬肉定食 ($89)
配菜 2 款 / 豚肉野菜湯 / 白飯 / 甜品 / 指定飲品 1 杯 



呢個味道 OK 喎   但係啲白飯太腍啦



想食蕨餅好耐啦   但原來係一啲都唔煙韌嘅   哈哈



凍綠茶



( 3-AUG-2018  FRI )

今日請一日 A/L 呀   因為 12 點半要做婦檢 ~

9 點半起身   沖埋涼就去大家樂食早餐   食完就番屋企抖陣   之後就搭巴士去尖沙咀喇 ~



12 點 15 分到診所   所以等多陣就可以睇醫生了 ~

做咗婦檢 + 抹片檢查   感恩個瘤無大到呀   雖然都唔係細   但已經好開心啦   真係第一次笑住開門走呢 ~

里奧大人 4 點去土瓜灣洗牙   咁我話去煌府飲茶囉   可以坐得耐啲   天氣好鬼焗   唔想周圍行 ~


四寶滑雞扎 - 個賣相嚇我一跳   好肉酸啦



蜜味叉燒腸



我本來叫咗鮮蝦菜苗餃   但見到 2 隻餃上面   都有啲啡色嘅汁 (唔記得影相)   咁我唔要啦   之後同侍應講要換   佢話再蒸要等好耐   我即刻話同我取消呀 ~

頂佢吖   唔好意思都無聲   仲話等好耐   咩態度先 ?!


一樣點心要蒸 23 分鐘   但仲要唔係好熱咋喎   咩玩法呀



其實都唔飽   但都走人喇   去土瓜灣再食嘢 ~


個天灰灰暗暗   同埋好焗



去到紅磡   首先睇咗診所嘅位置   咁樣安心好多㗎   之後再周圍睇下有咩食   見有間格局都乾乾淨淨   所以入去食喇 ~   

沙爹牛肉脆包件農夫沙律 ($32)



芝蛋治烘底 ($27)



4 點開始洗牙   半個鐘搞掂   之後再坐巴士去德福 ~

今晚約咗家姐睇戲   所以一齊食埋晚飯呢   開心開心 ~

里奧大人先搞笑   上星期日佢同家姐傾電話   不過我唔知話內容   家姐星期二喺群組度問係咪 8 月 3 日睇戲 ?!  仲話里奧大人自己話 8 月 1 日去買戲飛添 ~

家姐話西片唔睇   但我哋話超人特攻隊係西片喎   之後話里奧大人話係睇職業特工隊   但奇怪係里奧大人好耐之前係一齊話睇超人特攻隊囉   所以我都奇怪   無啦啦轉睇職業特工隊 ?!

喺個群組嗰度係咁講職業特工隊同超人特攻隊   講到亂鬼哂   之後同里奧大人 3 人會議啦   講話係睇超人特攻隊    咁我話: "清楚哂   我再講清楚   8 月 3 日係去睇職業特工隊"   家姐即話係超人特攻隊呀   呢下笑死我   我都講到亂鬼哂籠了   哈哈哈哈 ~

食完飯就即去買爆谷套餐   買 1 Set 大嘅   3 個 Share 食真係好夠咯   啱啱食完飯嘛 ~ 

呢套卡通片好好笑呀   所以話咁快過咗 2 個鐘頭喇 ~

陪埋家姐等巴士就走喇   番到屋企即沖涼   之後休息 ~

我完全唔眼瞓咁呀   可能頭先飲咗杯綠茶   所以差唔多 1 點先瞓   好在聽日 Off 咋 ~

沒有留言:

發佈留言