2018年8月18日星期六

海底撈麻辣火鍋 @ MIMI 屋企 ( 18-AUG-2018 )

開餐   今晚好豐富呀 



海底撈湯底   我食咗好多大豆芽菜



里奧大人話想食呢個   所以阿 mi 即整啦



年糕 / 冰豆腐 / 豬紅 



龍躉肉  



水魷 x 2 



蓮藕 / 韭菜 / 腐竹 - 完全無食過   依家見到就勁想食喇 



豚肉 / 明太子蝦滑 - 無食



魚皮餃 / 水餃 / 雲吞 - 無食



鮮冬 / 秀珍菇 - 無食   原來咁多嘢無食   無計啦   個人唔舒服   完全無胃口食嘢   



( 18-AUG-2018  SAT )

今次勁喇   瞓到 11 點 20 分自然醒呀   勁開心呀   好似瞓番夠咁 ~

我唔知里奧大人幾點起身   佢同阿 mi 佢哋講我未起身   佢哋話唔好叫醒我   等我繼續瞓   好有屋企人嘅感覺   哈哈 ~

刷埋牙就即去食早餐   之後番屋企抖陣   我個肚仍然有啲扯住咁   居然又比我瞓番   之後里奧大人又 Send 信息比阿 mi   話我又瞓着咗   其實今次應該係味精作怪   因為啲榨菜非常之鹹呀   我呢排一食重味精嘅嘢就好眼瞓咁呢 ~





好記得番到屋企係 12 點   所以又瞓咗 20 分鐘   之後起身就即沖涼出發喇 ~

本來佢哋諗住取消   但我又唔想囉   又約咗家姐   9 月大家又未必得閒   唔想又約嚟約去   所以照去也 ~

感恩今日坐小巴好快到荃灣呀   阿 mi 諗住請里奧大人食 Waffle   因為唔想買生日蛋糕   但里奧大人依家禁食祈禱   唔食午餐   咁下次一齊再食囉   我今日狀態又唔好   下次見面應該好 OK 的   哈哈 ~

咁一齊去買餸   但就阿 mi 喂入街市買海鮮   我同里奧大人喺商場等   呢日天氣好焗熱   其實我一路行一路都好辛苦   好在見到間 Coffee Cafe 度有位坐   我真係要坐呀   已經標緊冷汗 ~

都唔知幾多點   佢地買完餸喇   本來我話買陳皮   但係另一邊路   我話咁唔買喇   下次下次 ~

行呀行   再去買元貝仔   買咗半斤 $77   老闆娘叫我買夠 $100   平時一定無問題   但我一早拎咗 $80 出來   好唔想又拎錢   因為個人唔多舒服   唔想再搵錢 ~




天氣真係好焗熱   加上唔多舒服   個人真係不在狀態   所以我跌咗包豆豉都唔知   好在里奧大人企喺我後面執番咋 ~

我哋 3 個搭車番屋企   阿喂就要去油炸鬼同啤酒   一入阿 mi 屋企   我同里奧大人即坐梳化   我睇睇下電視直頭瞓着咗   第一次無幫阿 mi 手咋   超級勁唔好意思 ~

差唔多 4 點幾   我醒咗嘅時候   家姐打嚟話到阿 mi 屋企附近   咁里奧大人同阿喂去接佢   我終於精神番啲喇   可以同阿 mi 傾下偈了 ~

一嚟到無耐就有煎雞翼食喇   食完又大家一齊傾下偈咁 ~

見住啲油彈到周圍都係   所以煎完又要大清潔   哈哈



阿 mi 拎啲醃制黃皮比我哋食   家姐問係咪阿 mi 自己整   好搞笑呀   乜都以為阿 mi 整 ~

阿喂拎個麻辣鍋出來   家姐又問個湯底係咪阿 mi 整   阿喂話邊有咁勁呀   哈哈哈哈 ~

家姐入哂腦   任何食物都係阿 mi 自己整 ~

一路食一路傾   可惜我真係完全無胃口   好似無咩點食嘢   唉 ~

好快又 9 點幾   佢哋食凍嘅綠豆沙   我就有得睇無得食   都幾痛苦   哈哈 ~



10 點打的走人   半個鐘唔夠就番到屋企了   今日早晚嘅車程都好暢順   感恩感恩 ~

沖埋涼抖陣都要瞓喇   聽朝 9 點起身呢 ~

沒有留言:

發佈留言