2018年8月28日星期二

蕃茄薯仔肉粒通粉 ( 28-AUG-2018 )




( 28-AUG-2018  TUE )

尋晚又半夜沖個熱水涼   之後又真係舒服哂   一覺瞓天光   但成日夜晚先來痛都好慘囉   唉 ~

早餐食通粉餐   比咗半碗通粉比 8 卦   我先勉強食得哂 ~



菇場唔太忙   但個人好攰咁 ~

溫總知我每月一痛   佢話我雖然皮膚白   但都睇得出我面色唔好喎   不過佢話我比之前已經好好多   我話之前 Keep 住做運動同睇中醫   身體係好啲嘅 ~

但依家又攰   天氣唔係焗就係落雨   無做運動又無做家務   成個人直頭懶哂咁呀   慘 ~

Lunch Time 出去行陣   買埋嘢食就即番菇場喇   個天又嚟料 lu ~



4 點開始勁忙   不過做到放工都即走喇   條腰超級勁痛呀 ~

買埋餸就番屋企   其實好唔想煮   因為勁攰   但更加唔想出去食   食到好悶呀 ~

里奧大人今日上大陸   由落馬洲番到屋企都差唔多 7 點半   咁我沖咗涼先   想精神啲呀 ~

是日懶餐 - 蕃茄薯仔肉粒通粉

蕃茄薯仔肉粒通粉 - 好想飲湯   所以整通粉   買咗 $20 豬展   留番一半聽晚煮其他   勁抵食   哈哈 ~

食完洗埋碗就休息   條腰痛到我死死下   頂唔順叫里奧大人幫我練幾分鐘   又好似好咗少少 ~

個肚又有啲扯住痛   腰又痛   堅辛苦   最後都係用按摩枕按摩   有啲熱力係好啲   按咗半個鐘   條腰真係舒服好多呀   感恩感恩 ~

好攰呀   11 點唔夠都要瞓喇 ~   

沒有留言:

發佈留言