2018年8月27日星期一

油雞飯 (外賣) + 燒肉飯 (外賣) ( 27-AUG-2018 )




( 27-AUG-2018  MON )

尋晚個頭又痛   個肚又扯住痛   辛苦到我爆炸   所以半夜忍唔住起身沖熱水涼   之後一覺瞓天光   瞓到 8 點先起身 ~

個肚仍然唔舒服   但就唔係每月一到嘅痛   係扯住嘅痛   但可以番到工   所以都好開心   真係唔想請日病假 ~

咁我好晏先到茶記   我叫 8 卦食完走先   佢見到我唔舒服個樣   佢即刻話妳又咩呀 ?!   我話頭痛呀   我會慢慢食   你走先 ~



菇場唔忙   咁都好   我都係攬住個暖水袋發呆   又中下眼瞓咁囉 ~

Lunch Time 即瞓   瞓到 1 點半   啱啱好開工 ~

仍然扯住痛   感恩 4 點開始無痛   但就超級攰囉 ~

放工即走   番到屋企抖陣   攰到唔想沖涼住添呀 ~

叫里奧大人買飯   差唔多 7 點幾佢就番到屋企 ~

食埋飯再抖陣   8 點半先沖涼 ~


里奧大人呢排成日食零食   不過咁都好   快啲食哂   唔係又擺到過期   哈哈



睇陣電視   10 點 20 分都瞓覺   個肚又扯住痛   好痺痛嗰隻   唉 ~

沒有留言:

發佈留言