2018年8月1日星期三

回鍋茄子雞柳 ( 1-AUG-2018 )




( 1-AUG-2018  WED )

感恩又一晚瞓天光呀   我覺得真係好重要㗎   因為我睡眠質素唔係咁好呢 ~

正想出門口嘅時候   里奧大人又問我隻腳痛唔痛 ?!   比佢嚇死   無啦啦有人講嘢嘛 ~

早餐食吞拿魚治   好味   但同時覺得好乾   哈哈 ~




菇場唔太忙   但衰囉   唔諗忙就無啦啦超級勁忙   但諗住忙呢   又可以 Hea 喎   所以都係唔好諗多喇   呵呵 ~


揭下揭下又 8 月   好快就換 2019 年架喇   哈哈



Lunch Time 食 K 餐   懶得出去 ~

忙下停下又放工   即番屋企煮飯喇 ~

里奧大人去聽培靈會   難得九龍灣有轉播站嘛   不過我無去呀   因為我想煮飯 ~

咁我煮完都自己食先喇   放入暖壺比佢番嚟
食呢 ~

食飯期間就順便煲埋山渣蘋果茶   酸酸咪咪幾好飲喎 ~   

是日晚餐 - 回鍋茄子雞柳  

回鍋茄子雞柳 - 用回鍋肉嘅醬黎炒   切完茄子先醒起佢好難熟   所以就將啲醬汁加多多水   燴熟佢   之後再落醬汁   但味道同茄子唔太夾   哈哈   本來想落指天椒架   肯定提升哂個味   但又唔想成日都辣嘢囉 ~

洗埋碗抖陣就去徑步   徑咗差唔多 40 分鐘   其實徑步唔聽歌真係唔錯   可以靜靜地思考一下人生   哈哈 ~

里奧大人 9 點 45 分番到屋企   之後叫佢食飯   居然發脾氣話我緊張啲嘢食多過佢   我心諗   叫你食飯咋   又唔係叫你做啲咩   同埋我仲要幫你洗碗㗎   係咪要等你 11 點食完   我先洗碗呀 ?!   咁我話: 你講咩 ?!   佢就鬼上身講衰嘢   我即發火鬧番佢 ~

情緒唔好   我絕對明白理解   但你要是下下發我脾氣   咁我又可以向邊個發脾氣 ?!   前幾晚已經係咁   今晚又嚟   我覺得我真係要出聲囉 ~

我成日都話   媽咪走咗   我情緒低落過   心情傷痛過你依家九萬陪   因為無人可以比番個媽咪我架   呢樣係咪大鑊過你呀 ?!   難道我就可以任意發脾氣嗎 ?!   等於要是你每日安慰我   但我話你死咗老母咁耐   你點會明我心情呀 ?!   咁你會點吖 ?!

激到我又吞唔到口水   好在我又同阿 mi 呻完   我又真係 OK 番   我其實只係想呻番到氣出來   咁樣做   阿 mi 先慘   聽我呻呻呻   好在我又會聽佢講   唔係佢安慰完我   我又唔聽又呻呻呻   到時到佢顛都似   哈哈 ~

咁我叫里奧大人飲埋山渣蘋果茶啦   佢又話好飲   真係覺得佢係一個甲級嚴重精神分裂病患者 呀 ~

嬲一嬲真係好傷元氣   但又好喎   10 點 45 分就要瞓覺   因為真係好眼瞓   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言