2018年8月5日星期日

海景粥店茶餐廳 ( 5-AUG-2018 )

突然好想食鹹肉糭



炸兩 - 油炸鬼脆卜卜   勁好味呀   哈哈



艇仔粥



( 5-AUG-2018  SUN )

今朝 9 點半起身   沖埋涼就去食早餐   今日有事奉   我要早啲番教會預備 ~


我成日叫里奧大人笑嘅時候   都係咁樣整里奧大人㗎   所以好鍾意呢件 Tee   哈哈







崇拜完畢就同水姑飲茶   我覺得飲茶唔係問題   但真係唔好成日食同一樣嘢囉   我就算餓   我都唔想食   係睇見都驚呀 ~












咁講開情緒病   水姑話邊會有情緒病㗎 ?!   我最憎佢呢樣嘢   自己無接觸過呢啲病人   妳就咪話無呢樣嘢   世界上好多怪病   妳識哂呀 ?!

所以我忍唔住話佢   因為佢已經唔係第一次話邊會有呢樣病   邊會有嗰樣病   成日認叻   又唔係叻先死 ~

我話妳唔好成日將自己主觀感覺講一樣嘢   情緒病係有   係妳唔知   身邊無人係咁啫   但妳唔好話無 ~

之後佢無出聲   連里奧大人都話係有情緒病呢樣嘢   仲要話係嗰一刻發作   下一刻就係跳樓   控制唔到囉 ~

我覺得妳唔用同理心   我已經好反感   仲要好肯定話無   我真係好想講   妳顧掂妳自己一家人先啦   以為樣樣為人好   但其實完全唔明理人想法   唔理人感受   一句講嘢   根本活喺自己世界當中   依家係 2018 年㗎喇   唔該同時代並進   無人要妳一定要跟住世界走   但妳都要知道呢個世界係轉變緊囉   唔該 ~

飲到 3 點左右都走人   番到屋企都要休息下 ~

番到屋企   里奧大人話估唔到我頭先咁激動   我問佢有無講錯先 ?!   佢話無   因為佢都好認同我講法   所以我都話佢家姐無得救   成日活喺自己世界入面 ~

我上網睇嘢   里奧大人就話要沖涼瞓陣   不過我 4 點半開始勁眼瞓   一瞓就瞓到 5 點半   當堂精神哂呀 ~

咁又要出發食嘢喇   其實唔太餓   但又唔想 9 點幾先食   所以我話食粥呀 ~

今晚都係 7 點前到   而今晚分享嘅信息係關係   鞏固家庭基礎信仰   同埋接納與愛   呢幾樣嘢   我真係要多多學習   希望所有人都能夠睇見 / 聽見 / 感受 / 信靠主耶穌呢 ~

今晚 9 點幾散會   番到屋企都即沖涼休息一下喇 ~

睇多陣電視   11 點幾都瞓 lu   好在都有睡意   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言