2018年8月12日星期日

腐皮卷 (外賣) + 齋滷味 (外賣) + 菜心 ( 12-AUG-2018 )

我多數剪開一半嚟焗   咁樣肯定成條都熱   哈哈



好多餡料   爽爽脆脆好味道







( 12-AUG-2018  SUN )

今朝 9 點起身   沖埋涼就食早餐   之後番學喇 ~







崇拜完畢就同里奧大人買啲嘢   再食埋嘢就去舖頭 lu ~



2 點幾搞到 5 點   搞掂哂就即番屋企   抖到 6 點就煮飯   其實無咩嘢煮   哈哈 ~

是日懶餐 - 腐皮卷 (外賣) + 齋滷味 (外賣) + 菜心  

腐皮卷 (外賣) - 今日特價只係 $15/3 件   平咗 3 蚊雞呀   勁開心   哈哈 ~

齋滷味 (外賣) - 呢盒要 $22   如果放工後買就只係 $18   我覺得 Taste 嘅酸齋同齋鴨腎都好味   因為有啲真係好鬼難食㗎 ~

菜心 - 上次見婆婆工人去佳寶買包菜   見到 $5   咁我今次又去買菜心   問有無得買 $5   職員話有   所以我買 $5 算喇   呢個份量啱啱好   食埋啲餸同麵   加加埋埋已經好飽 ~

搞掂哂就開機洗衫   之後沖涼   呢排我好攰   所以叫里奧大人幫手熨衫   熨咗 3 機衫   佢熨完一半以為熨哂   仲話好開心咁快熨完   真係成日都甩甩漏漏   好在我睇到咋   真係呢 ~

咁之後切蘋果佢食啦   佢第一句就話個蘋果係咪爛呀 ?!   頂佢   又比佢講中   哈哈哈哈   之後佢話太了解我   咁我話又唔好講到我咁衰好喎   咁我切蘋果皮啦   把生果刀又鈍喎   所以里奧大人話明明一大個蘋果   比我咁批皮   批到個蘋果得番細細個 ~

打下機   又睇下電視   差唔多 12 點先瞓   痴咗線呀真係 ~

沒有留言:

發佈留言