2018年8月19日星期日

翠河餐廳 @ 官塘 ( 19-AUG-2018 )

豆豉鯪魚炒油麥菜 - 無味嘅   里奧大人仲話我整嘅好味過佢 10 陪   哈哈 



咕嚕斑球 - 啲魚肉係霉嘅   下次唔會再叫呢兩樣餸架喇





( 19-AUG-2018  SUN )

今朝 9 點起身   沖埋涼就去食早餐喇 ~


我食鯇魚片腸粉   腥到暈





食完早餐就番學   今次真係十分搞笑   講到短宣問題   有啲人會嫌熱嫌凍   有啲就會嫌衛生方面唔得   嘩   講緊我嗎 ?!   哈哈   之後有姊妹講短宣時嘅衛生問題   聽到我乸哂臉   連里奧大人都望下我   佢知我最驚講呢啲話題嘛   牧師更話我全程乸實塊臉   但其實去嗰個都未有咁嘅樣   哈哈   所以我直接同牧師講   要是我要短宣   我一定會祈禱   求神比我去乾淨嘅地方短宣   但我覺得心態唔係咁好   係為自己咁樣   之後牧師話我肯承認我自己嘅軟弱   我認㗎 ~

今次講道係關於約拿   上次同大食講   其實我都好似約拿   哈哈 ~

崇拜完畢就去舖頭幫手   咁我去麥記買魚柳包   我要多醬   但食食下唔覺有醬   打開個包原來係無醬   但我食咗 1/3   要是加醬   佢實會掉咗個包   無理由直接加番啲醬上去嘛   好唔衛生   所以我照食無醬包啦   無咁肥添   但反而食完個口唔苦   我次次食完魚柳包呢   個口係苦㗎 ~

3 點半走人   番到屋企就休息喇 ~

里奧大人就瞓晏覺   我就睇 Youtube   差唔多 5 點左右瞓着   點知家姐打嚟   咁家姐問我做緊咩 ?!   我話想瞓覺   佢勁驚   哈哈   因為佢話 Whatsapp 我無覆喎   所以打比我囉   咁傾傾下都醒哂   之後佢都無啦啦話我把聲醒哂   哈哈   傾咗半個鐘   又睇陣電視   勁唔想郁   所以決定唔煮飯 lu ~

個肚仍然扯住扯住咁   好在都食到嘢   哈哈 ~

最慘里奧大人無住家飯食   雖然我唔係樣樣都煮得好味道   但起碼無咩味精嘛 ~

實在太飽   所以食完去超市買嘢   之後番屋企 lu ~

沖埋涼就抖喇   咩都唔願做 ~

睇咗一陣戲   之後真係好眼瞓   11 點唔夠都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言