2018年8月4日星期六

百樂門國際宴會廳 @ 九龍灣 ( 4-AUG-2018 )

雀巢海中寶



野菌燒汁牛柳粒



濃湯魚滑浸菜苗



燒鵝 (例牌)



滷水掌翼



( 4-AUG-2018  SAT )

今朝瞓到自然醒呀   居然瞓到 11 點   咁即刻沖涼落樓食早餐喇 ~





番到屋企又抖下   1 點出發同婆婆飲茶 ~

今日同里奧大人各有節目   我約咗婆婆 2 點飲茶   佢就約咗 2 點 45 分同姑奶 & 佢老公傾嘢 ~

最搞笑係大食表妹同里奧大人   佢哋以為我係同埋家姐一齊同婆婆飲茶   無諗過我自己一個人去陪婆婆呢 ~

我話想做就做囉   反正我都成日話約婆婆飲茶   依家里奧大人唔去仲好   一陣苦埋瓜乾咁面口對住我婆婆   嚇到佢以為唔想同佢飲茶添   哈哈 ~

講真   今次真係好似整定同婆婆飲茶咁   事緣尋日屋企發生咗啲嘢   因為婆婆工人而起   咁我都想了解下婆婆點諗法   所以就約婆婆啦   咁啱佢得閒   所以去飲茶囉 ~

婆婆唔食台灣嘢同越南嘢   咁同婆婆去左鄰右李飲茶囉   最緊要佢想食就得喇 ~


蜜汁叉燒腸



蠔皇鮮竹卷



鮮蝦燒賣



不過到最後   我都無問發生咩嘢事   始終尋日發生   今日就問   太敏感了   同埋我心中有數   不過大人講嘢   我哋做細嘅就唔出聲喇   同埋我成日都話   我唔係成日探婆婆   我都無資格說話呢 ~

大舅父同細舅母佢哋喺個群組度講工人不是   咁我咪同里奧大人講囉   我唔喺現場   佢哋講咩都得啦   我要親眼見親耳聽到先信囉   好怕啲人做埋啲小學雞嘢   未知道成件事就去斷定人哋錯   我最憎   後尾終於知道原來係細舅母話錯工人   大舅父叫細舅母保持緘默   之後細舅母嬲到退出群組   小學雞到呢   我其實覺得佢退出仲好   小事化大   不知所謂 ~

咁我陪婆婆周圍行下啦   焗到我嗌救命   之後婆婆話去超市買油    我即刻話好呀好呀   因為有冷氣呀   哈哈 ~

婆婆叫我去佢屋企坐   咁其實佢唔講   我都係會去㗎啦 ~

坐到差唔多 5 點都走喇   約咗里奧大人喺舖頭等   其實我本身應承咗 5 點到舖頭   已經會遲大到呢   所以婆婆叫我食晚飯   我都話下次咯   我約咗人嘛 ~

去到舖頭都 6 點   整咗陣就走人 ~

約咗水姑同佢老公傾嘢   所以去百樂門食飯喇 ~

食到 8 點幾就走人   之後去姑奶屋企   再同朋友一齊傾嘢   傾到 11 點幾呀   攰到我呢 ~

打的番屋企   之後即沖涼瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言