2018年8月6日星期一

麻酸樂米線專門店 @ 九龍灣 ( 6-AUG-2018 )








我成日覺得啲配菜擺到好亂



( 6-AUG-2018  MON )

雖然一覺瞓天光   但起身都係有啲攰添 ~

早餐食芝腿治   今次溶哂啲芝士   所以覺得好好味呀    開心開心 ~



菇場勁忙   忙到完全唔想上網   只係想快啲做哂啲嘢   哈哈 ~

Lunch Time 出去買生果   之後再買嘢食番菇場食   差唔多開工嘅時候   診所打來   不過我聽唔到   佢就留言話報告有啲問題   醫生要同我講啲嘢 ~



嘩   聽完之後   我嚇到震哂   寫電話號碼都寫錯埋 ~

咁打去診所   姑娘都話報告有啲問題   醫生想約我   同我講啲嘢   咁我同姑娘講我依家好驚   我想問係咪生 Cancer ?!   佢話唔係生 Cancer   只係報告有啲問題   等醫生同妳講解   妳無生 Cancer 呢 ~

聽完之後安樂哂   咁約咗聽日聽報告   要即時同西瓜請假   我話唔好意思   因為之前檢查嘅報告有啲問題   我聽日要覆診   佢望住電腦打嘢   係咁點頭   講真   呢個動作我好反感   但你點憎我請假   你都問候聲啦   等我覺得你係一個會關心下屬嘅好上司啦 ~

之後即打比里奧大人   但居然我喊住講   因為頭先驚到我死   所以真係要喊出來   宣洩一下 ~

佢本身要去舖頭整嘢   我話咁你陪唔陪我睇報告呀 ?!   佢話梗陪啦   妳緊要啲嘛   聽到佢咁講   都幾感動下 ~

不過我都知道佢都會好緊張   分分鐘緊張過我   因為我依家識處理自己情緒   喊咗緊張咗一輪   就要處理一下之後點做   呢啲先緊要 ~

佢之後話叫其中比較口密嘅姑奶們幫我祈禱   我話 OK   但我想簡單處理   唔駛咁 Detail 講出什麼事   因為我都唔知依家報告情況係點 ~

今日忙到顛   放工都仲未做完   但好在急嘢搞掂哂 ~

我放工都即走喇   同里奧大人去麻酸樂   真係諗唔到食咩好   6 點食飯太早喇   哈哈 ~

走出昨日嘅困局 (唔好把今成為昨天)   放棄過去嘅生活方式    盼望明天活在今天   我哋知道人不能   神都能   困難當中要緊緊依靠主   因為恩典必夠用 ~

今晚嘅信息   真係好啱里奧大人聽呀   希望佢接收得到啦   哈哈 ~

聽完培靈會都已經 9 點幾   番到屋企沖埋涼都成 10 點了 ~

今晚整呢樣整果樣   成 12 點先瞓   好在聽日 Off 咋 ~

沒有留言:

發佈留言