2018年8月2日星期四

牛下新城 @ 九龍灣 ( 2-AUG-2018 )

涼拌麻辣豬手 ($30) / 涼拌麻辣青瓜 ($22) - 依家食呢啲小食都好貴下呀



唔撈一下   里奧大人應該唔知邊樣打邊樣   哈哈







( 2-AUG-2018  THU )

居然一覺瞓天光   感恩呀   因為代表我真係無唔開心呢   如果好激氣   真係好難入睡   同埋會不斷諗好多負面嘅嘢㗎 ~

早餐食芝腿治   唔知食咩好 ~



菇場忙咗陣   咁就即 Load 相喇 ~

點知阿 A 番咗嚟   我又唔可以隨時上網 lu ~

里奧大人 Send 個短訊比我   知佢尋晚做錯咗   之後我寫咗一大段嘢比佢   講出我感受   叫佢必須控制一下自己情緒   好感恩好感恩   佢肯面對同接受我所講嘅一切 ~

最搞笑係佢 Send 嘢比我   咁我又啱啱諗緊寫啲咩   所以唔覆佢住   但信息係 "已讀"   佢問我做咩唔講嘢呀 ?!   因為我好少會咁   佢應該知我嬲   因為佢好少咁緊張我無覆佢㗎 ~

我相信每個人嘅人生當中都會有逆境   但就睇你用咩心態去面對   要是你日怨夜怨就一定喺困局裡面   永遠係唔願意多行一步走出嚟   咁真係無人可以幫到你 ~

安慰說話我會講   但聽完之後   你又固態復盟   不斷要番困局入面   對成件事無幫助之餘   仲搞到自己心情唔好   負面不斷 ~

我真係好怕啲人乜都負面   講極唔聽之餘仲乜都只係話人地錯話人地衰   永遠睇唔到自己嘅錯   等如我成日都話   一次兩次三次都遇衰人   我當你黑仔   但次次話人都係衰嘅話   咁就一定係你自己本身有問題   永遠睇唔到自己有問題嘅人先會咁講 ~

做人要兩面睇嘛   咁你先知道對與錯   日日負面思想   做人真係唔會開心   開心又一日   唔開心又一日   點解要揀唔開心   咁我都會有唔開心   咁咪食個朱古力甜筒囉   起碼食嗰下都開心嘛   有啲事發生咗就係事實   改變唔到事實   你就要必須改變自己嘅心態去面對呢 ~

老實講   尋晚爆咗一鑊   今日又寫埋論文   等里奧大人知道我感受   我真係有解脫咗嘅感覺   雖然我都知里奧大人仍然會自己走番困局入面   但起碼呢一刻係我自己走出困局   釋放咗出來啦   哈哈 ~

8 卦要還書   所以又要我陪佢食 Lunch   佢好鍾意打機   一坐低就打機   但又會傾計偈  之後佢食完   但我仲未食完   佢又打機   之後我話佢: 你成個港童咁   打機食飯打機   係咪當我唔存在㗎 ?!   之後佢喺度大笑   知衰嘛   哈哈 ~





食完就分道揚鑣   佢還書我打簿   買埋酥皮蛋撻就番菇場喇 ~

我買埋比 8 卦   佢話做咩買比佢   我話突然來想食   咪買埋比你開心些牙囉 ~



話咁快就放工   同里奧大人去牛下食嘢   之後去培靈會喇 ~

其實今朝我問里奧大人想唔想我一齊去培靈會 ?!  佢話想就陪   唔想就算㗎喇 ~

但真係好感恩我可以聽培靈會   今晚得到嘅信息係承認自己有限同軟弱   要學會謙卑   不要自大   虛心接受主耶穌嘅主權同力   因為神掌管一切呢 ~

9 點完畢就番屋企   里奧大人話想去麥記食食雪糕喎 ~



食完就飛番屋企喇   沖埋涼就洗衫 ~

聽晚見到家姐   所以即刻開包杏仁條同佢 Share   喺曼谷買㗎   啲口感係入口即溶   好得意



睇陣電視   成 12 點幾先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言