2018年8月24日星期五

台屋 @ 紅磡 ( 24-AUG-2018 )

外婆滷肉飯拚青瓜套餐 ($65) - OK 啦   無咩胃口   所以覺得酸菜係最好味   哈哈



香煎餃子 (高麗菜豬肉) ($35) - 超級油   我都頂唔順呀   所以唔食塊餃子皮呀



( 24-AUG-2018  FRI )

今朝又 7 點起身陪里奧大人食早餐   感恩尋晚瞓得好好   唔係我就會顛㗎喇   哈哈 ~

其實早咗成個鐘頭食早餐   真係唔係太食得落   但又唔想拎走   凍冰冰仲難食 ~



菇場今日 Free 爆   因為所有大粒唔喺度   可惜我個肚又扯住痛囉   唉 ~

Lunch Time 出去買車仔麵   好耐無食喇   估唔到阿姐問我仲要唔要加辣   之後我同 8 卦講   佢話真係痴根   係人都知我食辣   哈哈   8 卦一見我食辣就依依哦哦嘛   會 8 婆上身咁話繼續食啦   食到個胃成日痛啦   好搞笑 ~



仍然扯住痛   所以個人好鬼攰   勁想瞓覺   不過太揚喇   所以點都頂住啦 ~

放工即走   約咗里奧大人喺紅磡火車站等 ~

見到里奧大人嘅時候   我問佢紅磡依家係咪不是總站呀 ?!   我落車嘅時候   我見有人無落車   又見好多人上車喎   佢勁衰   話係咪見到嘢呀 ?!   我話咁恐怖 ?!   成車都係 ?!

之後佢話   咪好似啲人好鍾意喺油麻地轉車咁囉   我先醒起咋   因為見有啲人喺旺角東上車   之後紅磡又唔落車   原來如此 ~

我同里奧大人食完嘢   再約 Ivy 兩公婆喺大酒店樓下等呢 ~

唉   教會姊姐妹安息主懷   雖然我今日狀態唔好   但點都想作最後送別 ~

儀式前 15 分鐘都去定廁所   咁 Ivy 陪我嘛   估唔到佢拖住我隻手   真係除咗里奧大人同家姐   好少人會咁拖我   哈哈 ~

我唔敢合埋眼   因為我知道一合埋眼   我淚水就會不停咁流   但唱詩歌嘅時候   真係忍唔住喊   真係令人好傷感呢   嗚嗚 ~

儀式差唔多 9 點幾完畢   我地各自搭巴士番屋企   感恩去到巴士站即刻有車呀 ~

番到屋企即沖涼休息   里奧大人就睇戲   沖涼之前佢先食完個甜筒   依家就薯片加啤酒   我就勁喇   乜都無食   佢都覺得我奇怪   居然唔食零食 ?!   我話仍然唔係咁舒服   所以真係完全唔想食嘢 ~

里奧大人係咁話好鹹   話唔好再買   我話好難買喎   我唔係成日去曼谷呢   哈哈    





我 11 點幾都自己瞓先喇   又要攬住暖水袋瞓   唉 ~

沒有留言:

發佈留言