2018年8月30日星期四

茄汁雞扒 + 菜心苗 ( 30-AUG-2018 )






( 30-AUG-2018  THU )

尋晚半夜又痛醒   之後即沖個熱水涼就再瞓 ~

早餐食腿蛋治   今次件多士烘到熱辣辣   勁好味呀 ~



菇場唔太忙   感恩身體都 OK ~

Lunch Time 出去買水餃米   堅開始厭喇   哈哈 ~



諗住 Hea 過   點知 4 點又開始忙了 ~

放工即走   番到屋企就即預備晚餐喇 ~

想煮意粉   不過份量得好少   所以煮出前一丁   我覺得自己好低能囉   可以翻熱啲冷飯嘛   茄汁撈飯仲好味啦   唉 ~

是日懶餐 - 茄汁雞扒 + 菜心苗  

茄汁雞扒 - 塊雞扒買咗都有個幾月   係時候要清埋啦   以前我唔理㗎   但阿 mi 成日話會變疆屍肉   所以我依家盡量兩星期內清哂啲凍肉   但呢排身體唔太 OK   咪少煮囉   咁一有精神就即刻清冰格食物 lu ~    

菜心苗 - 買咗半斤   估唔到咁甜   可能太耐無食菜   哈哈 ~

洗埋碗就沖涼   之後開機洗衫   呢排都係里奧大人幫手熨衫   咁樣幫輕我好多   始終我狀態仍然未回勇呀   哈哈 ~

其實唔太眼瞓   但又可以瞓   所以 11 點 10 分都瞓 lu ~ 

沒有留言:

發佈留言