2018年8月7日星期二

龍城冰室 @ 九龍灣 ( 7-AUG-2018 )

黑椒汁腸仔豬扒飯



星洲炒米



( 7-AUG-2018  TUE )

今朝 9 點半起身   沖埋涼就去食早餐喇   之後番到屋企抖陣就去診所 lu ~






我哋早咗到診所   點知醫生有緊急手術要做   所以出咗去   問我可唔可以改聽日   我話唔得呀   之後約 5 點 45 分   我話可唔可以早啲   佢話可以 2 點 15 分   咁都好   要是 5 點幾   我都唔知去邊度好   又唔想番屋企   心情已經好緊張   仲滕來滕去   真係唔想囉 ~

諗住睇戲   但啲時間唔啱   咁里奧大人話去 Canon 玩機囉   咁是但啦   真係諗唔到去邊 ~

估唔到一玩就玩咗半個鐘   最鍾意玩啲好重嘅相機   因為真係唔會買來影嘛   就咁一部機都起碼 10 磅   真係送比我都無用   同埋我唔會用到咁專業嘛   哈哈 ~

原來都差唔多 1 點   咁去意粉屋食午餐囉   諗住坐耐啲   但其實 90 分鐘限時   咁無所謂   我 2 點都會走人 ~


太焗熱喇   所以一定要飲凍檸茶



估唔到是日沙律有煙三文魚



羅宋湯   本來唔飲㗎   但見隔離枱飲又好似好味道咁   所以即加錢轉餐   哈哈



巴馬臣芝士肉醬意大利粉 (牛肉) - 配羅宋湯 / 沙律+飲品 ($83) - 其實真係好唔明   張 2 人枱咁細張   1 人份嘅餐湯 + 飲品 + 主菜根本已經佔咗大半張枱   因為隻意粉碟好大隻   要是 2 個餐嚟哂   根本唔夠位擺   當我地食緊意粉嘅時候   Pizza 又來喇   職員都拍埋另一張枱比我哋   咁隔離無人坐啫   要是有人坐   咁就要等我食完意粉先上 Pizza ?!   定係照上 Pizza ?!   但張枱唔夠位放喎



好味道呀   但都好漏下   哈哈



珍寶雜錦板板薄餅 (意大利辣肉 / 加拿大煙肉 / 辣肉腸 / 莎樂美腸 / 蘑菇 / 洋蔥 / 青椒及菠蘿 )  ($98) - 咁樣切開   反而比我覺得整到好污糟咁   哈哈



我覺得味道好一般



最搞笑我好認真同里奧大人講   等個 Pizza 都要 15 分鐘   咁限時 90 分鐘邊夠喎   個半鐘就差唔多   里奧大人好驚訝咁同我講 : 90 分鐘咪等如個半鐘囉   我話係喎   但覺得講幾多小時嘅時間   好似長過講幾多分鐘嘅時間咁   哈哈 ~

差唔多 2 點半見醫生   知道報告只係小問題   3 個月再做多次 Test 就可以   感謝主 ~

咁我依家食緊藥   順便問埋啲藥有無副作用   之後我話我驚聽唔明   醫生指住里奧大人   話有佢聽就可以啦   哈哈   不過真係好多醫學名詞   真係好難記呀   哈哈 ~

終於放下哂心頭大石   咁水姑本來約我哋飲嘢   但我地實在太飽   所以最後同佢講話唔出嚟喇 ~

搭巴士番屋企   番到屋企都已經接近 4 點   里奧大人就沖過涼再瞓陣   佢一定擔心咗成晚啦   我就唔瞓 lu ~

5 點幾出發   咁去試間新嘢   因為無人排隊   最感恩係仲有得食下午茶餐   哈哈 ~

今晚信息係順服神   而不是順服人   Trust and Obey   我真係要好好學習呢 ~

9 點幾散會   雖然番到屋企好似散哂咁   但當中每晚我都好有得着   實在感恩 ~

沖埋涼就休息   我 11 點都自己瞓先喇 ~

沒有留言:

發佈留言