2018年8月17日星期五

海南雞 (外賣) + 蕃茄薯仔湯 ( 17-AUG-2018 )




( 17-AUG-2018  FRI )

尋晚瞓得一般   個肚有啲扯住咁   但就唔係痛   我覺得隻藥都好有效   感恩感恩   但都要試多 2 個月先   學阿 mi 話齋   佢成日都同我講   雖然食藥有效   但都要留意生活習慣同飲食習慣   我都認同  以前飲食習慣太差了   依家難得好番一樣   就想樣樣都繼續好啦   哈哈 ~   

今朝好想食通粉   但知道鮑片火腿係撈埋一齊   所以諗住都唔食火腿㗎喇   點知碗通粉居然無火腿喎   實在太感恩喇   個心真係有啲激動嘅感覺   神真係好愛我   我好多嘢都驚   但其實唔需要驚   因為我當中要學會依靠神   神給我嘅安排係最好   我成日都講   就算以我角度覺得係唔好嘅安排   我都必須要順服呢 ~



菇場忙下停下   今日食完藥又無咁攰   可能身體慢慢適應了   感恩感恩 ~

Lunch Time 食 K 餐同蛋糕   我啲朱古力奶無雪凍㗎   所以其實好甜   但我番工又好少話飲凍嘢   冷氣太勁喇   飲熱嘢就舒服啦 ~



仍然忙下停下   但個肚又扯住痛咁   唉 ~

放工即走   都即預備晚餐喇 ~

咁里奧大人今日有嘢搞   諗住好晏先番   估唔到 7 點就番到屋企 ~

佢番到黎就有得食   其實我完全無胃口   但我驚里奧大人餓   所以點都要食呢 ~

是日懶餐 - 海南雞 (外賣) + 蕃茄薯仔湯

海南雞 (外賣) - 尋晚成碟雞原封不動   所以今晚一定要食啦   哈哈 ~

蕃茄薯仔湯 - 尋晚飲剩大半碗湯   咁今晚再加 3 隻蕃茄 + 2 隻薯仔再滾   好可惜食唔哂   因為我好唔舒服   諗住勉強都食得哂   點知原來係唔得   唉 ~

洗埋碗就即沖涼   之後灘抖喺梳化   完全唔想郁呀 ~

咁約咗阿 mi 聽日食 Lunch    但我沖完涼之後同里奧大人講話   都係想瞓到自然醒   諗住約阿 mi 遲啲   估唔到再睇阿 mi Send 嘅信息   原來佢話唔同我哋食 Lunch   叫我瞓晏啲   果然心靈相通   哈哈 ~

我 11 點唔夠都瞓喇   真係好唔舒服呢 ~

沒有留言:

發佈留言