2018年8月23日星期四

大家樂 @ 官塘 ( 23-AUG-2018 )






( 23-AUG-2018  THU )

里奧大人今日番新工   所以我早半個鐘頭起身   陪佢食早餐   但我尋晚夜瞓   又瞓得極差   可能緊張得滯   哈哈 ~

咁個人溫溫燉燉咁   突然聞到好大陣阿婆油味   勁驚里奧大人唔舒服   但佢又唔會搽呢啲   咁我就更加無搽過添啦   再聞多幾聞   原來係牙膏味   但唧嘅時候又唔覺㗎喎 ~





食完早餐仲有好多時間   所以我都番屋企抖下先喇 ~

番到菇場仍然好攰   直頭想瞓添呀   哈哈 ~

Lunch Time 出去買嘢食   咁溫總同小 A 叫我一齊食魚湯飯   不過我話好攰唔去喇   溫總都話我今日個樣好攰   黑眼圈好勁 ~



唔想食辣   所以去買兩餸飯   點知食完飯即刻胃痛   唉 ~

胃痛咗一陣   之後個肚扯住痛   唉   呢啲感覺幾時完呀 ~

無啦啦又忙喎   搞到我成個人更加唔舒服添 ~

放工即走   本來今晚煮飯   但最後決定唔煮喇   攰到不得可了 ~

短短車程都瞓鬼着咗   好在知醒落車咋 ~

里奧大人差唔多 6 點半放工   我就喺屋企等佢番嚟   差唔多時間就去大家樂 ~

食完都番屋企喇   佢好驚我食藥食到咁辛苦咁   但我話唔想停藥   始終身體要一段時間適應   同埋我今日又嚴重唔夠瞓   所以咪更加唔舒服囉 ~

番到屋企即沖涼   之後咩都唔做就休息   個肚仍然扯住痛   要用暖水袋添呀 ~

睇陣 Youtube   10 點 20 分都瞓覺喇   勁早呀   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言