2018年8月11日星期六

豉油雞 (外賣) + 白菜仔 ( 11-AUG-2018 )






( 11-AUG-2018  SAT )

今日開始為里奧大人禁食祈禱   禁食其中一樣嘅食物   我揀了紅肉呢   其實好想效法但以利禁食法   不過我要番工   好驚無力呀   唉   都係怪自己信心不足呢 ~

今朝自己食早餐   本來 8 卦都會嚟   但佢話差唔多 9 點先到   咁我唔等佢 lu ~



菇場唔忙呀   可以做下自己嘢 ~

里奧大人去九龍灣剪髮   諗住夜晚睇戲   不過無位   所以我叫佢買半隻豉油雞番嚟   想喺屋企食飯呀   哈 ~

放工即走喇   番到屋企就抖陣   之後喺屋企食燒賣   唔想出去食下午茶呀 ~



食完就做家務啦   抹完嘢就拖地   再開機洗衫 ~

4 點瞓到 5 點   5 點幾又再瞓到 6 點   真係好好瞓呀   爽 ~

今晚就咁淥菜   同埋淥辛辣麵比里奧大人   我就唔食喇   食餸算 lu ~

是日懶餐  - 豉油雞 (外賣) + 白菜仔

豉油雞 (外賣) - 里奧大人話半隻豉油雞咁少咋 ?!   我咪話囉   等你成日一聽半隻就以為好多   咩都唔理解就話人 ~

白菜仔 - 買咗半斤   浸完菜見到條菜虫   搞到我唔係幾咁食碟菜   哈哈 ~

洗埋碗就沖涼休息   連續 10 晚都出街   今晚終於可以喺屋企抖下喇 ~

睇下電視   差唔多 12 點先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言