2018年8月8日星期三

譚仔 (三哥) 米線 @ 九龍灣 ( 8-AUG-2018 )






( 8-AUG-2018  WED )

今朝起身又 OK 喎   雖然尋晚瞓得麻麻哋 ~

早餐食腿蛋治   其實唔想食火腿   但又覺得剩蛋無味   哈哈 ~



菇場超級忙啦   成朝早都無上網   咁可以專心做嘢 ~

Lunch Time 去銀行入錢   等咗半個鐘先到我   好在唔餓咋 ~

反正唔餓   我再去萬寧買 Cream   原來買 3 件滿 $188 就有 2 筒 Lay's 薯片   買完再去買雞尾包   仲要係熱辣辣嗰隻 ~



當中又感受到神比我嘅恩典喇   要是我好快入完錢   我就會去買燒賣粉果番菇場   唔會去買寧囉   依家我賺咗 2 筒薯片   雖然薯片係無益   但我食零食會開心啲㗎   呢排我真係好攰呢   哈哈 ~

所以我同里奧大人講   神嘅安排係最好   只要學識等待順服   神給我地係出乎意料嘅平安同喜樂呢 ~

仍然忙呀   公私兩忙真係好鬼攰   我覺得處理一個人嘅情緒   真係要用自己好多好多氣力   個人特別攰   係洩咗氣嗰隻咁 ~

放工即走   同里奧大人去食米線 ~

今晚真係好有得着   就係重整合乎信仰嘅價值觀   其實人生道路有苦難   所以我要學識放低   而我就要誇越生命經歷嘅成敗   學識寬恕同接納 (我覺得呢樣最難)   而我地更加要忘記背穿後   盼望嘅態度接受明天嘅挑戰   鎖定人生道路嘅目標 ~       

9 點完畢   都即番屋企 lu ~

雖然勁攰   但都係忍唔住開機洗衫   之後沖涼 ~

晾埋衫   抖多陣都 11 點 15 分   係時候瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言