2018年10月10日星期三

焗單骨雞翼 + 白菜仔 ( 10-OCT-2018 )






( 10-OCT-2018  WED )

尋晚一覺瞓天光   感恩感恩 ~

早餐食吞拿魚治烘底   其實我由細到大都鍾意食   但唔係間間茶記都有呢 ~



菇場忙呀   差唔多 12 點先搞掂 ~

Lunch Time 出去買水餃米   可能天氣涼咗   菇場又勁凍   所以食完熱辣辣嘅嘢   個人好舒服咁呢 ~   



仍然忙下停下    好快就放工 ~

放工買埋菜就番屋企喇   今晚我食番前晚食剩嘅蕃茄豚肉意粉   里奧大人就食尋晚食剩嘅上海粗炒 ~

我反緊雞翼嘅時候   里奧大人居然叫我拎支 WD40 比佢   我好重語氣咁話佢: 你可唔可以唔好次次喺我整嘢嘅時候   要我拎依樣嗰樣呢 ?!   你係咪認為我會有多手拎比你呢下 ?!

真係唔發火都唔得   要人拎嘢你都睇下人地做緊乜先得㗎 ~

是日懶餐 - 焗單骨雞翼 + 白菜仔

焗單骨雞翼 - 剪開一半最好   因為咁樣焗快啲熟 ~

白菜仔 - 呢期好鍾意食白菜仔   以前最憎食㗎 
~

抖陣就洗碗   沖埋涼就即刻做功課喇   做完就休息 lu ~

今晚都攰呀   所以 10 點半瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言