2018年10月23日星期二

上海一品香菜館 @ 官塘 ( 23-OCT-2018 )

小籠包 



煎鍋貼
 


上海粗炒麵 ($48)



( 23-OCT-2018  TUE )

今朝又涼涼地咁   呢排啲天氣都唔係咁穩定   時涼時熱咁 ~

早餐食丁米   唔記得扣底   所以勁飽 ~



菇場唔太忙   頭先搞笑   我一坐低阿龍就打比我   問我今日唔係放假咩 ?!   我話下午 Off 之嘛   阿後寫錯囉   之後阿花見到我   又問我今日唔係放假咩 ?!   啲人梗係以為我番錯工   哈哈 ~

一到 12 點半就即走   好感恩去到巴士站即有機場巴士   如果走咗班車又要等 20 分鐘呢 ~

去到只係 1 點 40 分   叔叔佢哋話 3 點先到   咁我都周圍行下 lu   當做運動   哈哈 ~

諗住去美珍香買豬肉乾   但見到 $230 半公斤真係買唔落手   上年會捨得買   因為唔記得鯉魚門豬肉乾價錢   但之前去完鯉魚門買豬肉乾   即燒即 Pack 都只係 $35/半磅咋   所以我最後去咗 MUJI 買咗 8 包零食蛋糕比佢哋上機食囉   咁都只係 $100 左右咋 ~

2 點 20 分   點知差唔多 3 點到   但 Counter 要 4 點 35 分先開   所以去食嘢先喇   又係翠華   所以頭先嬸嬸都叫我去食嘢嘅哋方等   哈哈   年年都去翠華   但機場呢間真係幾好味道呢 ~

嬸嬸話點解咁少薯條 ?!   我話因為呢度係香港   哈哈



豬扒麵 + 秋葵炒蛋 & 牛油脆豬 + 飲品   只係 $49   真係好抵   所以叫咗 2 Set





魚片頭河都 OK



嬸嬸感冒   佢今次番嚟真係成日頻頻樸樸   佢上星期六直頭喺屋企瞓足一日呀 ~

不過叔叔都話次次番嚟香港   個鼻一定好唔舒服   只係前前後後   我話無計啦   香港空氣好差   點似加拿大吖   吸啖空氣都清新過人啦 ~

Uncle Y 一見到我   就話我面色好青   同埋黑眼圈好深   上幾次見唔係咁   叫我好好保養下   又教我煲魚湯   哈哈 ~

呢排真係瞓得唔好囉   里奧大人早起身   我又醒一醒   我又唔可以即刻瞓得番   其實諗過不如做下運動   但未食嘢又無力喎   一陣暈埋仲煩   哈哈 ~

差唔多 4 點半去 Check-in   之後我同嬸嬸去優之良品買魷魚絲   因為堂妹好鍾意食   嬸嬸一見我伸手入手袋   佢已經攬住包魷魚絲   知我會比錢   我話我一定要比啦   難得妳嚟香港嘛 ~

好快又到 5 點幾   叔叔嬸嬸要離港喇   估唔到 Uncle C 又喊   嬸嬸又眼濕濕   搞到我當堂又眼濕濕   我話下年又會見啦   唔好喊 ~

我搭 A22 出官塘   里奧大人要等我囉   所以佢去行陣馬莎   之後再喺官塘 Join 我囉 ~

里奧大人成日問我喺邊   我都話唔知都仲要問   之後我影呢張相比佢睇   叫佢話番我知我喺邊



佢話想食上海粗炒   咁去官塘廣場啦 ~

食完即番屋企   到我覺得頭痛同流鼻水   所以即食粒傷風 Panadol   抖陣先沖涼 ~

我 11 點左右都自己瞓先喇   我唔想病囉 ~

沒有留言:

發佈留言